  • Data: 2011-11-14 23:27:30
    Temat: [OT] Re: Pełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy.
    Od: "Maciek." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał
    > A bank się wypina, jak widać z cytatów i z rozmowy telefonicznej.

    Ty się wypnij na bank, tym bardziej gdy jego własny regulamin uznaje taką
    pracę terminala za naruszenie bezpieczeństwa.

    > Postanowiłam, że zacznę od rozmowy z kierownikiem sklepu, aby się
    > dowiedzieć, kto im instalował system - a jeśli się nie dowiem, zwrócę
    > się z oficjalnym pismem w tej sprawie.

    A na potwierdzeniu transkacji nie ma nazwy operatora terminala? Jeśli już
    chcesz drążyć :)

    > I o to chciałam tutaj zapytać - tzn czy to jest sensowna droga.

    Ale Ciebie nie powinno interesować co się dzieje w sklepie czy w firmie
    obsługującej transkacje kartowe. Dla sklepikarza czy dla serwisanta
    terminali jesteś nikim. Nie macie prawa ze sobą rozmawiać.

    > Jeśli nie zabezpieczą systemu, nie odpuszczę i zwrócę się wyżej.

    Zgłoś papierowo w swoim banku żądając zwrotu opłaty za zastrzeżenie karty.
    Pewnie tych 15 zł nie dostaniesz ale przynajmniej będziesz miała gotową
    odpowiedź na pytanie o powód zamknięcia rachunku. I na tym bym poprzestał...

    Idź na *.banki. Ciekaw jestem opinii tamtejszych speców od kart ;)

    --
    M.