  • 1. Data: 2009-01-04 00:50:03
    Temat: [OT] Loteria w internecie
    Od: SOCAR <s...@o...pl>

    Witam!

    Pare wątków wcześniej kolega Arek Siekiera pytał o loterie w sieci. Mi
    się coś po głowie kołacze że taka loteria była realizowana przez portal
    Otoloto tylko że przy każdym wykupieniu losu zadawano proste pytanie (w
    stylu "Czy Lech Kaczyński jest kobietą?") i podobno nie było do tego
    zastrzeżeń...

    Ale w sumie ja nie o tym, żeby zakłądać nowy wątek. Ogólnie interesuje mnie
    strona prawna przedsięwzięć konkursowych w internecie. Czy za organizacją
    konkursu (posiadającego swój regulamin, który użytkownik musi zaakceptować
    zanim przystąpi do konkursu) musi stać jakaś firma? Organizacja? Loteria?

    Chodzi mi tutaj o bardzo prozaiczne sytuacje w których użytkownik wpłaca
    kase a pośród wpłacająćych losowana jest nagroda rzeczowa / pieniężna.
    Podobna sytuację kiedyś widziałem na www.tnp.net.pl gdzie pośród
    użytkowników dotujących portal torrentowy rozlosowywano iPody, w czasie gdy
    nie widze nigdzie aby była to jakaś firma/organizacja. (pomijając już w
    ogóle ewentualne podatki od tych SMSów).
    --
    SOCAR

  • 2. Data: 2009-01-04 01:22:09
    Temat: Re: [OT] Loteria w internecie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SOCAR wrote:
> [...]
    > Otoloto tylko że przy każdym wykupieniu losu zadawano proste pytanie (w
    > stylu "Czy Lech Kaczyński jest kobietą?") i podobno nie było do tego

    To nie była loteria tylko wygrana w konkursie. :)