  • 61. Data: 2004-12-04 23:45:14
    Temat: Re: OT] CENZURA pl.soc.prawo
    Od: "Nikodem Nijaki" <p...@n...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
    news:31f02nF3bj7eoU1@individual.net...

    > Paru "dupków" obraziło się na mnie osobiście i bez powodu
    > próbują mi utrudniać życie ale jak widzisz wycofują się
    > bo odblokowali mi możliwość podpisywania się imieniem
    > i nazwiskiem -- co niniejszym czynię.
    > PS. faktem jest, że nie mogę wysyłać nic na newsy z własnego IP

    To musiałeś nieźle narozrabiać ;)
    nn

    ---

  • 62. Data: 2004-12-04 23:46:35
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:coti31$n40$2@inews.gazeta.pl...

    > Nie zrozumiałeś.
    > Zamknij się trollu.

    Samo "Zamknij sie" też jest obraźliwe.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 63. Data: 2004-12-04 23:47:43
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz

    > acha
    > czyli lepiej żeby cięli posty cichaczem i nie było się gdzie odwołać?
    > Edward Robak

    A jezeli wprowadza cenzure i dalej beda cieli to gdzie sie wtedy pan odwola?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 64. Data: 2004-12-04 23:48:36
    Od: "Nikodem Nijaki" <p...@n...pl>

> [...]
    > która nabiera znaczenia w zależności od interpretacji czytającego, a owa
    > jest wynikiem poprzednich doświadczeń w procesie wychowania i

    a gdzie się podziało "Dr." na poczatku?
    nn

    ---

  • 65. Data: 2004-12-04 23:49:44
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Nikodem Nijaki" <p...@n...pl>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > To musiałeś nieźle narozrabiać ;)
    > nn

    Nie dam sobie w kaszę dmuchać tylko dlatego, że ktoś ma pistolet.
    dupek to dupek :-)
    Edward Robak

  • 66. Data: 2004-12-04 23:51:54
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

> [...]
    > jest wynikiem poprzednich doświadczeń w procesie wychowania i kształtowania

    Nie zrozumiałeś.
    Zamknij się trollu.

    --
    Stasio Podróżnik callto://santex997
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-1200

  • 67. Data: 2004-12-04 23:53:21
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    Nikodem Nijaki <p...@n...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Hajenus " <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nie dyskutuj z księdzem o matematyce, po zrobi Ci wykład o RE1, albo o
    > dzieleniu całości na dwa kawałki ;)
    > nn

    A ja znam sie tylko na dodawaniu:( Lubie duzo :)

    Hajenus

  • 68. Data: 2004-12-04 23:53:53
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > A jezeli wprowadza cenzure i dalej beda cieli to gdzie sie wtedy
    > pan odwola?
    >
    > Grzegorz Kruk, Ph.D.

    Jak wprowadzą CENZURĘ na grupy niemoderowane to przestanę
    tu pisać i założę WOLNĄ grupę.
    Teraz jest niby wolna a tną. Nawet nie wiadomo kto?
    Edward Robak

  • 69. Data: 2004-12-04 23:58:15
    Od: "Nikodem Nijaki" <p...@n...pl>

    > Jak wprowadzą CENZURĘ na grupy niemoderowane to przestanę
    > tu pisać i założę WOLNĄ grupę.
    > Teraz jest niby wolna a tną. Nawet nie wiadomo kto?
    > Edward Robak

    mam już nawet nazwę: pl.ntg
    nn

    ---

  • 70. Data: 2004-12-04 23:58:35
    Od: "Hajenus " <h...@g...pl>

    > nooo tia
    > Ty piszesz o figlach a ja o regulacjach prawnych ;)
    > Edward Robak

    Uwarunkowania kulturowe to raczej prawo, ale obyczajowe li tylko ;)

    Powiem wiecej dopiero prawo moze byc *figlarene* ;)

    Hajenus