eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoODPOWIEDZIALNOSC POCZTY POLSKIEJ › ODPOWIEDZIALNOSC POCZTY POLSKIEJ
  • Data: 2002-11-25 20:43:27
    Temat: ODPOWIEDZIALNOSC POCZTY POLSKIEJ
    Od: "Gigant" <g...@a...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czy jesli poczta polska bierze oplate za przesylke i ta przesylka zostaje
    zgubiona i poczta mowi... "Przepraszam ale ni wiemy co sie dzieje z panska
    paczka po prostu zaginela..." a jesli udokumentuje im wartosc tej paczki to
    czy moge ubiegac sie o zwrot kosztow wysylanego przedmiotu + zwrot kosztow
    za przesylke ?

    Mialem sytuacje ze wyslalem za posrednictwem poczty urzadzenie dokladnie
    monitor nie podalem wartosci pobrania tez nie wpisalem... bo gosc wyslal mi
    pieniadze przekazem ale wygral moja aukcje ja wyslalem paczke mam
    pokwitowanie po dwoch tygodniach zlozylem reklamacje trwalo to znowu ok 2
    tygodni i na poczcie pani milym glosem przeprosila mnie i powiedziala
    niestety ale paczka zaginela...
    Co mam robic ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1