    From: "sojkasia" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: OBRONA MAGISTERKI-proszę o poradę kogoś mądrego
    Date: 22 Mar 2007 01:46:04 -0700

    Witam!
    Mam problem taki że moja pracę mgr oddałam 12.października 2006 do
    dziekanatu, do końca 2006 przeszła antyplagiat, na początku stycznia
    spłynęła recenzja i wszystko było zapięte na ostatni guzik. Do dnia
    dzisiejszego czyli 22 marca 2007 wciąż czekam na termin obrony !!
    dodam że jestem na politechnice studia zaoczne. Pani z dziekanatu po
    moich telefonach tłumaczy się że oni jeszcze nie robili obron z takim
    składem komisji jaki ja mam mieć a poza tym inna katedra ma
    pierwszeństwo przed moją katedrą bo tam niby dużo osób czeka na
    obronę!! a przepraszam a ja to śmieć? Prosze pradźcie bo wyczytałam w
    regulaminie studiów że od momentu złożenia wszystkich wymaganych
    dokumentów łącznie z pracą maksymalny termin w jakim musi uczelnia
    (dziekan) wyznaczyć mi termin to 3 miesiące, cóż u mnie to już ponad 3
    miechy.

    NBie wiem co mam robić, dzwonię co chwilkę do dziekanatu. Czy jakoś
    mogę to przyspieszyć nie wiem powołac się na jakiś przepis, a może po
    tym czasie to już wina uczelni że przedłużają mi w nieskończoność i
    nie będę musiała sie bronić tylko dadzą mi papier (marzenia nie
    bolą) :)) a tak poważnie to miała pewność że najpóźniej do grudia się
    obronię i w styczniu wyjadę z tego kraju, niestety siedze na tyłku i
    czekam :((

    Będę wdzięczna za poważne odpwiedzi.

    pozdrawiam
    kasia