  • 42. Data: 2019-07-16 19:59:56
    Temat: Re: O mafii lekowej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Może jakaś Babka ci pomoże, zerwie zioła znad stawów Brustmana, bo
    > na doktora Ciebie stać nie będzie.

    Zdziwiłbym sie gdybys przeanalizował skład wielu leków

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 40. Data: 2019-07-16 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > I te dotowane leki są nielegalnie wykupywane a następnie sprzedawane
    > z zyskiem za granicą?
    > Jeżeli tak to musi być pokrycie w receptach. Jest? Pewnie jest. A
    > skąd się biorą te recepty? Skoro przekręt w milionach idzie to
    > tabuny lekarzy musiałby fałszować te recepty.
    >
    > Tak to działa?

    A dlaczego musi byc pokrycie w receptach?
    Mowimy tu o wywozie leków czy o wyludzeniu refundacji (rozumiem ze o tym
    pierwszym)?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 43. Data: 2019-07-16 19:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Wtedy dla Polaków i Rumunów zostanie sama polopiryna i rapacholin.
    > Do tego ustalmy wspólne ceny biletów autobusowych i do muzeów.
    > I wszystko inne.

    uff.. no to dobrze ze teraz jest tanio...
    Tylko leków nie ma ale ceny sa super ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 44. Data: 2019-07-16 20:01:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-16 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > A dlaczego musi byc pokrycie w receptach?

    Jeśli lek jest dostępny tylko na receptę, to siłą rzeczy musi być pokrycie.

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2019-07-16 21:32:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jeśli lek jest dostępny tylko na receptę, to siłą rzeczy musi być
    > pokrycie.

    Serio? W obrocie hurtowym? wow...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 46. Data: 2019-07-16 21:38:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-16 o 21:32, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Serio? W obrocie hurtowym? wow...

    Hurtownie mogą sprzedawać wyłącznie do aptek, więc skoro skądś mają leki
    wyciekać za granicę, to tylko z aptek, czyli na receptę.

    --
    Liwiusz

  • 47. Data: 2019-07-16 21:53:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    >
    > A dlaczego musi byc pokrycie w receptach?
    > Mowimy tu o wywozie leków czy o wyludzeniu refundacji (rozumiem ze o tym

    Próbuję dociec jakie leki wywożą i jak.
    Skoro nie kradną leków tylko kupują bo są tańsze i sprzedają na
    zachodzie z zyskiem, to dlaczego są tańsze w polskiej hurtowni?
    Są tańsze, bo to są leki refundowane?
    Są tańsze, bo to są te leki, które ministerstwo cenę tak wynegocjowało
    tanio?
    Są tańsze bo produkowane w Polsce, gdzie wiele dóbr jest tańszych niż na
    zachodzie?

    Robert

  • 48. Data: 2019-07-17 05:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Hurtownie mogą sprzedawać wyłącznie do aptek, więc skoro skądś mają
    > leki wyciekać za granicę, to tylko z aptek, czyli na receptę.

    Hurtownie nie moga sprzedawac innym hurtowniom? wow...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 49. Data: 2019-07-17 05:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > wynegocjowało tanio?
    > Są tańsze bo produkowane w Polsce, gdzie wiele dóbr jest tańszych

    b - mamy wynegocjowane nizsze ceny bo o refundacji w danej grupie leków
    decyduje powiedzmy jako baza najtanszy lek z danej grupy. Wiec inni
    producenci musza albo obnizyc cene do jego poziomu albo liczyc sie z tym
    ze lek na recepte bedzie drozszy od innych o tym samym działaniu.

    Ale leki które nie sa na recepte tez jezdziły po całej europie.
    Przykładowo w Polsce mozna było kupic w aptekach aspiryne z grecji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 50. Data: 2019-07-17 08:24:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy Ty musisz wszystkich dookoła obrażać?
    Świat się na Ciebie uwziął prawie tak, jak na sqrwysonna?

    -----
    [...]