  • 21. Data: 2009-12-15 15:40:15
    Temat: Re: Numer rejestracyjny
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:hg7dct$sud$1@news.task.gda.pl...

    > wiadomości news:hg6fpq$er$3@inews.gazeta.pl...

    > raz

    > ale to ty zrobiles zalozenie o pogoni, nie ja

    > wiec nie zmieniaj teraz warunkow pierwotnych ;)

    Strasznie nie lubię zamieniać USNET-u w udawadnianie, kto ma rację, no ale
    przeczytaj ze zrozumieniem choćby nawet to, co sam zacytowałeś. Ja pisałem
    o ZATRZYMANIU, a nie o POGONI. Nie każde zatrzymanie przestępcy połączone
    jest z pogonią,a pod centrum handlowym, to większość zatrzymań polega na
    przejęciu już ujętego przez ochronę sprawcy.

  • 22. Data: 2009-12-15 17:05:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Przeważnie na poczcie albo w banku. Jakie to ma znaczenie, bo nie wiem,
    > do czego dążysz.

    Pytam w którym mieście policjanci płacą mandaty?
    Chyba wtedy jak ich gazeta wyborcza złapie na gorąco.
    Bo albo ty śpisz,albo zyjesz w nierelanym świecie.

    Z własnego doświadczenia: Wystawiona książeczka wojskowa razem z prawem
    jazdy jest wystarczajacym argumentem, zeby policjant grzecznie
    podziękował i kazał jechać dalej. Nie trzeba nawet ust otwierać, ani o
    nic się prosić.
    Ewentualnie fotoradary są na to nieczułe.

  • 23. Data: 2009-12-15 17:59:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > nic się prosić.
    > Ewentualnie fotoradary są na to nieczułe.

    No to Ty żyjesz w jakimś dziwnym świecie.

  • 24. Data: 2009-12-15 19:39:24
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-15 18:05, Użytkownik witek napisał:

> [...]
    > nic się prosić.
    > Ewentualnie fotoradary są na to nieczułe.

    Fotoradary są czułe na brak naklejki z numerem rejestracyjnym na
    szybie. Jak takiej brak to zdjęcie zawsze jest "niewyraźne".
    Tylko jeszcze nie ma gwarancji czy to już w całym kraju działa.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2009-12-16 07:36:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Strasznie nie lubię zamieniać USNET-u w udawadnianie, kto ma rację, no ale
    > przeczytaj ze zrozumieniem choćby nawet to, co sam zacytowałeś. Ja pisałem
    > o ZATRZYMANIU, a nie o POGONI.

    pewnie tylko zgrabnie wyciales WYBIEGLI, co wskazuje na pospiech, a w
    pospiechu i WYBIEGANIU nie ma czasu na parkowanie do linii :)

    > Nie każde zatrzymanie przestępcy połączone jest z pogonią,a pod centrum
    > handlowym, to większość zatrzymań polega na przejęciu już ujętego przez
    > ochronę sprawcy.

    zgadza sie, tylko wtedy sie nie WYBIEGA, tylko spokojnie WYSIADA, bo nie ma
    potrzeby sie do niczego spieszyc

  • 26. Data: 2009-12-16 08:47:42
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > jest z pogonią,a pod centrum handlowym, to większość zatrzymań polega na
    > przejęciu już ujętego przez ochronę sprawcy.

    ja jednak musze sie zgodzic z teza, ze jak przyjechali sluzbowo np. po
    zatrzymanego to powinni zaparkowac w kazdym miejscu ale nie na miejscu dla
    inwalidow. Nie byloby tej glupiej dyskusji. Chodniki przed centrami sa
    szerokie i zaparkowanie na chodniku dawaloby szanse na twierdzenie, ze sa
    sluzbowo. A nie malo jest w sieci przykladow, ze parkuja jak chca na
    zakazach, miejscach dla inwalidow i tym podobnych.

    Czy policjanci sa karani? Jak bardzo podpadna i trzeba takiego zgnoic to
    tak. Czyli w 99,99% przypadkow nie spotyka ich zadna kara. No chyba ze
    trzeba medialnie pokazac, ze sa karani to oczywiscie mandat dostanie.

    Icek

  • 27. Data: 2009-12-16 18:52:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > wiadomości news:hg8bq2$93i$2@inews.gazeta.pl...

    > pewnie tylko zgrabnie wyciales WYBIEGLI, co wskazuje na pospiech, a w
    > pospiechu i WYBIEGANIU nie ma czasu na parkowanie do linii :)

    Rozumiem, że normalne zaparkowanie sprawa Ci trudność, ale większość
    kierujących raczej traktuje to za normę.

    > zgadza sie, tylko wtedy sie nie WYBIEGA, tylko spokojnie WYSIADA, bo nie
    > ma potrzeby sie do niczego spieszyc
    A tu byś się zdziwił.

  • 28. Data: 2009-12-16 18:54:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > tak. Czyli w 99,99% przypadkow nie spotyka ich zadna kara. No chyba ze
    > trzeba medialnie pokazac, ze sa karani to oczywiscie mandat dostanie.

    Jeśli to był parking centrum handlowego - jak już raz tu pisałem - to
    parkując na miejscu dla inwalidy nie popełniasz wykroczenia. Tabliczka ma
    jedynie znaczenie organizacyjne.

  • 29. Data: 2009-12-16 23:48:19
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jeśli to był parking centrum handlowego - jak już raz tu pisałem - to
    > parkując na miejscu dla inwalidy nie popełniasz wykroczenia. Tabliczka ma
    > jedynie znaczenie organizacyjne.

    Znaczy po to są tabliczki dla inwalidów by policja tam parkowała ???

  • 30. Data: 2009-12-17 00:32:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Znaczy po to są tabliczki dla inwalidów by policja tam parkowała ???
    Nie. Z czego wyciągasz takie wnioski?