  • 41. Data: 2011-05-06 04:57:38
    Temat: Re: Nr rachunku bankowego alledrogo ?
    Od: " THX" <j...@g...pl>

    Dobrze.
    Zwróć się więc do wystawcy swojej karty (płatniczej, kredytowej) o
    zastosowanie procedury chargeback wobec:
    a) PayU;
    b) sprzedawcy
    - i opowiedz nam o wynikach w obydwu przypadkach.

    http://www.money.pl/eurobank/zdaniem-eksperta/karty-
    kredytowe-i-
    debetowe/artykul/chargeback;czyli;bat;na;zakupowych;
    oszustow,197,0,793285.html

    -----

  • 42. Data: 2011-05-06 10:11:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    THX pisze:

> [...]
    > a) PayU;
    > b) sprzedawcy
    > - i opowiedz nam o wynikach w obydwu przypadkach.

    Kiedy ja nie mam karty kredytowej. Co prawda kartę płatniczą mam ale ni
    używam jej w internecie. Poza tym nie zadaje się z allegro.

    > http://www.money.pl/eurobank/zdaniem-eksperta/karty-
    kredytowe-i-
    > debetowe/artykul/chargeback;czyli;bat;na;zakupowych;
    oszustow,197,0,793285.html

    I jeszcze czytać ze zrozumieniem nie umiesz.
    Chargeback to całkiem co innego. To alternatywne (do roszczenia
    kierowanego do sprzedawcy) rozwiązanie kierowane dfo banku

    Ale zarówno w pierwszym jak i w tym alternatywnym rozwiązaniu tylko
    idiota kieruje roszczenia do PayU (czyli pośrednika)

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 43. Data: 2011-05-06 14:11:57
    Od: " THX" <j...@g...pl>

    Uff.
    Spotkamy się dzisiaj u Jarka na Żoliborzu?
    Alik mnie lubi ;-)

    -----

  • 44. Data: 2011-05-06 15:42:21
    Temat: Re: Nr rachunku bankowego