  • 1. Data: 2007-04-24 16:49:24
    Temat: Nowy kodeks karny
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    http://wiadomosci.o2.pl/?s=257&t=354906

    Jak Wam się podobają propozycje zmian?

    --
    jimmij

  • 2. Data: 2007-04-24 17:12:09
    Temat: Re: Nowy kodeks karny
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik jimmij napisał:
    > http://wiadomosci.o2.pl/?s=257&t=354906
    >
    > Jak Wam się podobają propozycje zmian?

    Ci co to proponują to zbrodniarze.

    Chcą doprowadzić do sytuacji, gdy przestępca nie zawaha się zamordować
    ofiary lub świadka bo i tak nie będzie dla niego różnicy w karze.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 3. Data: 2007-04-24 21:55:06
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    jimmij napisał(a) :
    > http://wiadomosci.o2.pl/?s=257&t=354906
    >
    > Jak Wam się podobają propozycje zmian?

    Nie no, super:
    "Przestępstwem staje się przygotowanie do zbrodni zabójstwa
    (dotychczas niekarane)"

    Kupię sobie w markecie komplet noży i sprawdzę ich ostrość na
    jakiejś gazecie. Dojrzy to mój zły sąsiad. No i dożywocie
    murowane. Za przygotowywanie się do zbrodni, poprzez pocięcie
    zdjęcia jakiegoś polityka ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502

  • 4. Data: 2007-04-25 10:01:06
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    jimmij napisał(a):
    > http://wiadomosci.o2.pl/?s=257&t=354906
    >
    > Jak Wam się podobają propozycje zmian?

    w huja wali Ziober, czekam az jakis dziennikarz ujawni wkoncu klamstwa
    na temat obrony. To co on proponojue nie bedzie mialo nic wspolnego z
    tym kontratypem. A juz na pewno powod prwodazenia tych zmian mija sie
    zprawda.

    BA, w polsce bedzie mozna dokonac morderstwa doskonalego!
    Zapraszamy 'kumpla', strzelamy do niego, a policji mowimy ze
    'wbrew naszej woli nie chcial opuscic mieszkania, strzelilem wiec do
    niego uznajac ten srodek zas stosowny po to azebym mogl wypchnac bez
    przeszkod napastnika'
    i finito.

    co do ujawnainia 'pedofilow' co to ma byc i czemu ma sluzyc, po pierwsze
    kto ma decydowac kto jest pedofilem, czy pedofilem zdaniem tego
    'niewyksztalciucha(bo domyslam sie ze skoro wyksztalciuchy sie im nie
    podobaja to prezentuja strone przeciwna)' jest kazda osoba ktora popleni
    czyn (chocby posiadanie zdjecia) z osoba ponizej 15 roku czy osoba u
    ktorej stwioerdzi te dolegliwosc przynajmniej ze dwoch niezaleznych
    psychologow(czy kto sie tym zajmuje)?
    A po drugie kto poniesie odpowiedzialnosc za oczywisty skutek w postaci
    linczu ? -bo osoba z wiecej niz z jednym zwojem na mozgu taki skutek
    odrazu przewiduje-(bo moralna odpowiedzialnosc poniesie Ziobro),
    Mozna przeciez stworzyc doatkowy rejestr do ktorego dostep beda mialy
    placowki zatrudniajace osoby do pracy z dziecmi, oczywiscie przu
    wprowadzeniu kar za ujawnienie tych informacji osobom trzecim.

    No i trzecia sprawa, posiadanie noza w sposob wskazujacegy na jego
    uzycie, wymiekam k. :)

    Aaaaa, co do propagowania pedofilii, przeciez sejm przyjal poprawke do
    kk, ktora wniosla pslanka sld :)

    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)
    Od dziś możesz korzystać z fora tak jak z usenetu !