eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNowe sandały bez gwarancji - jak mam dochodzić swoich praw? › Nowe sandały bez gwarancji - jak mam dochodzić swoich praw?
  • Data: 2009-09-08 10:20:22
    Temat: Nowe sandały bez gwarancji - jak mam dochodzić swoich praw?
    Od: "p...@o...pl" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Mam problem ze sprzedawcą, od którego kupiłem przez internet sandały.
    Po kilku dniach pękły podeszwy, a sprzedawca wymiguje się od
    odpowiedzialności, pozwalając sobie na aluzje, że wakacje się
    skończyły i widać, że już mi są niepotrzebne sandały (!)

    Przyznał też, że jako osoba prywatna (nie firma) nic nie może zrobić.
    W treści aukcji, która moim zdaniem stanowi umowę pomiędzy
    mną a sprzedającym nie ma ani słowa na ten temat...

    PYTANIE: Proszę o wskazówki, w jaki sposób mogę dochodzić swych praw?

    Jak wyegzekwować od sprzedającego zwrot 100% kosztów, gdyż wymiana
    pękniętych podeszw raczej nie wchodzi w grę.

    Byłbym wdzięczny za opisanie w punktach, gdzie (do jakich Urzędów, etc.
    mam się zgłosić, jakie dokumenty, wnioski, załączniki złożyć?

    Z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam, Piotr.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1