  • 11. Data: 2007-01-31 15:09:42
    Temat: Re: Nowa ustawa o "papierze firmowym"
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    Użytkownik "MiCHA" <m...@m...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:3345.45c0a847.a780@mail.micha.waw.pl...

    > A jaka jest definicja pism i zamówień handlowych?
    > Czy jak napiszę do znajomego pracownika innej firmy emaila i o treści
    > "Cześć. Macie w magazynie 15 sztuk monitorów?" - to to będzie pismo
    > handlowe, czy nie?

    No włanśnie z tych przepisów wynika że każde pismo wychodzące do innego
    podmiotu gosopodarczego
    jest handlowe.
    Intersujący jest inny fakt, kto będzie scigał i w jaki sposób takich
    delikewntów co napiszą
    "Cześć. Macie w magazynie 15 sztuk monitorów?"
    i na jakiej zasadzie, mi się wydaje że na zasadzie donosu pewnie
    A to mi pachnie anarchia

    pozdrawiam

    Pablo GT

  • 12. Data: 2007-01-31 20:02:23
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Hmm. To już wiem, dlaczego we wszystkich mailach, które wysyłam z firmy
    zmieniła się stopka z podpisem. Teraz w moich mailach wychodzących jest np.
    jedno zdanie tekstu i 15 linijek podpisu...

    A to nam ustawodawca zgotował kolejnego bubla.

    --
    Lukasz