  • 1. Data: 2003-05-21 18:51:18
    Temat: Notatnik służbowy policjanta
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Co się dzieje z notatnikiem służbowym policjanta ?
    Czy wymieniany jest po zapisaniu całego czy moze częściej ?
    Co dzieje się z danymi które policjant wpisuje w notatnik podczas słuzby ? -
    osoby legitymowane, wydarzenia itp.

    Pozdr
    kw

  • 2. Data: 2003-05-21 19:45:33
    Temat: Re: Notatnik służbowy policjanta
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Co się dzieje z notatnikiem służbowym policjanta ?

    Teoretycznie jest archiwizowany. W praktyce często zapisany leży przez jakiś
    czas, a później jest niszczony.

    | Czy wymieniany jest po zapisaniu całego czy moze częściej ?

    Wymieniany jest po jego zapisaniu albo zniszczeniu. W służbach patrolowych
    najczęściej pilnuje się tego. W innych, to już różnie bywa. Z reguły
    notatnik służy jako notes.

    | Co dzieje się z danymi które policjant wpisuje w notatnik podczas słuzby
    ? -
    | osoby legitymowane, wydarzenia itp.

    Z tymi, które wpisuje do notatnika nic się nie dzieje. Po prostu, jeśli
    zajdzie potrzeba, to się szuka odpowiedniego notatnika.
    Natomiast legitymowania są wprowadzane do specjalnej bazy danych. Powinny
    być wszystkie, ale w praktyce różnie z tym bywa. Większość jest.. Również
    niektóre wydarzenia są tam odnotowywane.

  • 3. Data: 2003-05-21 21:21:55
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    > Z tymi, które wpisuje do notatnika nic się nie dzieje. Po prostu, jeśli
    > zajdzie potrzeba, to się szuka odpowiedniego notatnika.

    Czy tak dzieje się również z danymi kierowców którzy przekroczyli prędkość?
    Zawsze mnie to zastanawiało: wpisał mnie do kajecika, a mandatu nie wypisał,
    chociaż powinien. I nic się nie dzieje...?

    Pzdr

    A.

  • 4. Data: 2003-05-23 22:14:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Dane kierowcy zapisuje się (powinno się zapisywać) w systemie
    informatycznym.