    From: "Jerzy " <j...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Notatka z interwencji policji
    Date: Thu, 13 Mar 2008 20:20:10 +0000 (UTC)

    Zdarzylo się raz, że wzywałem policję z powodu zakłócenia ciszy nocnej.
    Policja przybyła, spisała notatkę i zapowiedziała, że odda sprawę do sądu
    grodzkiego. Po kilku tygodniach, zdziwiony, że dostaję wezwania na świadka,
    zadzwoniłem do komisriatu, żeby dowiedzieć się, jak sprawy się mają. Okazuje
    się, że żadnego wniosku do sądu grodzkiego nie złożyli, próbowali mnie zbyć
    obiecując, że zrobią to po świętach. Poprosiłem w takim razie o kopię
    sporządzonej podczas intzerwencji notatki. Policjant powiedział, że nie ma
    prawa dać mi tej kopii. Czy policjant rzeczywiście nie ma prawa wydać mi kopię
    notatki z interwencji?
    Pozdrawiam
    Jura