    From: " Ania" <p...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Notariusz -rozdzielność majątkowa, proszę o porady
    Date: Wed, 6 Feb 2008 08:02:21 +0000 (UTC)

    Witam

    Wybieram się dzisiaj z mężem do notarusza aby podpisać rozdzielność
    majątkową :(
    Prosze o poradę.
    Wspólny dorobek mamy niewieli (poza pięcioletnim dzieckiem ;))
    Mamy mieszkanie na które wzięliśmy kredyt, otriusz juz uświadomił mnie, że
    ono nie zostanie podzielone ze wzgklędu na to że kredyt jest na nas oboje.
    Oczywiście mieszkanie chcemy jak najpredzej sprzedać.
    W czym rzecz?
    W związku z tym, że nie wiem do końca czego sie po moim mężu spodziewać mogę
    mam pytanie czy spisywać wszystko czego sie razem dorobiliśmy włacznie z
    żelazkiem czy krzesłem?
    Jak dużą moc ma podpisane notarialnie oświadczenie o wypłacaniu alimentów na
    dziecko?
    I na co w ogóle mam zwrócić uwagę u notariusza abym natym źle nie wyszła?

    Dziękuje za wszelkie porady