    From: ledres <l...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Notariusz a zakup mieszkania
    Date: Mon, 15 Oct 2007 08:30:23 +0200

    Witam.
    Dzisiaj ide do notariusza podpisac przedwstepna umowe o zakupie
    mieszkania. Mam w zwiazku z tym 2 pytania:
    1. Rozumiem, ze jesli sprzedajacy wycofa sie po podpisaniu tej umowy ze
    sprzedazy mieszkania, to mozna go podac do sadu, ktory na mocy tej umowy
    zmusi go do tego?
    2. Czy jezeli ja nie dostane kredytu i bede musial zrezygnowac z zakupu,
    to sprzedajacy moze mnie tez probowac do tego zmusic na mocy tej umowy
    przedwstepnej? U doradcy sie dowiedzialem, ze zdolnosc kredytowa mam,
    ale zawsze jest szansa, ze banki beda mialy inne widzimisie ;)

    pzdr. ledres