  • 61. Data: 2022-03-29 11:24:41
    Temat: Re: No proszę...
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 28 Mar 2022 07:44:03 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > dziennikarze byli zaproszeni na
    > zakaźny z chorymi na Covid. Oczywiście personel i oni poubierani w
    > kosmiczne stroje, ale jeden lekarz po oddziale chodził bez śmiesznego
    > stroju i maseczki... Prof. Kuna.

    Sprawdziłem, kto zacz i szybki gugiel wypluł cos takiego:

    "Szczepić i jeszcze raz szczepić. Mało tego uważam, że do czasu opracowania
    ulepszonych wersji szczepionek, rząd już powinien pozwolić na podanie 4
    dawki szczepionki osobom, które nie wytworzyły dobrej odporności po 3
    dawkach. Na dzień dzisiejszy nie mamy innego skutecznego sposobu walki z
    hospitalizacjami i zgonami. Sam fakt wykazania zakażenia o niczym nie
    świadczy. Jako przykład można wskazać sytuację Polki, która wyleciała do
    Chin. Nie miała żadnych objawów, opuściła Polskę z ujemnymi wynikami badań,
    a na miejscu okazało się, że ma dodatni wynik, a dzień później, że ma
    ujemny. To pokazuje, że raportowanie tego, że ktoś ma dodatni wynik, może
    być obarczone wysokim prawdopodobieństwem błędu. Jedyne twarde dane jakie
    posiadamy, to wysoka liczba hospitalizacji i zgonów."

    https://dorzeczy.pl/opinie/240199/certyfikaty-covido
    we-prof-kuna-maja-przymusic-do-szczepienia.html

    Końcówka nie spodoba się Shurkowi, bo twarde dane to nie żadne zakażenia,
    które tak ubóstwia cały szurnet, tylko nieistotne z foliarskiego punktu
    widzenia hospitalizacje i zgony.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 62. Data: 2022-03-29 11:31:23
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 29.03.2022 o 11:24, Olin napisał:

> [...]
    >
    > Końcówka nie spodoba się Shurkowi, bo twarde dane to nie żadne zakażenia,
    > które tak ubóstwia cały szurnet, tylko nieistotne z foliarskiego punktu

    Wg profesora istnieje duże p-stwo, że szczepionka jest skuteczniejsza
    niż jej brak, ale nie nakazuje nikomu się szczepić, jedynie zachęca. Tak
    brat leczy się w przychodni, gdzie pan profesor też pracuje i rozmawiał
    również z nim osobiście niejednokrotnie. Zresztą w mediach również
    niejednokrotnie o tym mówił. Mówi też o tym, że testy są kiepskim
    pomysłem - co sam zacytowałeś.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 63. Data: 2022-03-29 11:57:29
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 29 Mar 2022 11:31:23 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > nie nakazuje nikomu się szczepić, jedynie zachęca

    Teraz można rozpocząć dyskusję, czy Alexis de Tocqueville miał rację
    mówiąc, ze "wolność człowieka kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność
    drugiego człowieka", ale po prawdzie zupełnie mi się nie chce, bo raczej
    wiem, kto co napisze.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 64. Data: 2022-03-29 12:26:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2022 11:22:48 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > W życiu nie masz nic w 100% bezpiecznego - zawsze operujesz tym jakie
    > ryzyko jesteś w stanie zaakceptować. Jak już to zrozumiesz, może
    > zaczniesz rozumieć świat i może będziesz mógł żyć, a nie się jedynie bać.

    Ty Kaczanowski jesteś wyjątkowo głupi o czym świadczą twoje podane tu
    poglądy. Nie dociera do ciebie że twój covid nie jest twoją prywatną
    sprawą i że chorując podnosisz *cudze* ryzyko. No, chyba że cudze ryzyko
    tyle cię obchodzi co zeszłoroczny śnieg bo jesteś patologicznym
    socjopatą.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 65. Data: 2022-03-29 12:42:58
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 29.03.2022 o 12:26, Jacek Maciejewski napisał:

> [...]
    > sprawą i że chorując podnosisz *cudze* ryzyko. No, chyba że cudze ryzyko
    > tyle cię obchodzi co zeszłoroczny śnieg bo jesteś patologicznym

    Tak samo jak inne choroby grypopodobne. Profesor Maciejewski ocenia
    innych po sobie.

    --
    http://zrzeda.kaczus.pl

  • 66. Data: 2022-03-29 12:49:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Mar 2022 12:26:25 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > sprawą i że chorując podnosisz *cudze* ryzyko. No, chyba że cudze ryzyko
    > tyle cię obchodzi co zeszłoroczny śnieg bo jesteś patologicznym

    No ale skoro szczepionki nie chronia przez zakażeniem ... to co
    chciales napisac ?

    J.

  • 67. Data: 2022-03-29 12:59:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2022 12:42:58 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Tak samo jak inne choroby grypopodobne

    Potwierdzasz tylko mój osąd co do jakości twojego umysłu. Wystarczy
    porównać prawdopodobieństwo zgonu na grypę i na covid by odkryć że twój
    argument jest do d...
    Nie dotarło jeszcze do ciebie że tylko dlatego możesz pokazywać na
    newsach swoją głupotę bo paru światłych medyków wprowadziło *obowiązek*
    szczepień na świnkę, koklusz, heinemedinę czy gruźlicę i udało ci się za
    młodu nie umrzeć?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 68. Data: 2022-03-29 13:02:24
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 29.03.2022 o 12:59, Jacek Maciejewski napisał:

> [...]
    > newsach swoją głupotę bo paru światłych medyków wprowadziło *obowiązek*
    > szczepień na świnkę, koklusz, heinemedinę czy gruźlicę i udało ci się za

    No porównałem, prof Ioannidis obliczył IFR i wyszło na poziomie grypy.
    Ale pewnie co tam naukowcy wiedzą....

    --
    http://zrzeda.pl

  • 69. Data: 2022-03-29 13:08:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 29 Mar 2022 12:49:49 +0200, kacapska onuca wzór J.F napisała:

    > szczepionki nie chronia przez zakażeniem

    Hail Fiutin!

    Przez pół roku chronią.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 70. Data: 2022-03-29 14:08:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Mar 2022 13:08:18 +0200, Olin wrote:
    > Hail Fiutin!
    >
    > Przez pół roku chronią.

    No, takie wyniki niektorzy badacze prezentowali.

    https://basiw.mz.gov.pl/index.html#/visualization?id
    =3761

    pazdziernik 2021 - 44k zakazen wsrod zaszczepionych, 80k wsrod
    niezaszczepionych. Jakos to odbiega od tweetow MZ jakie pamietam,
    ale moze inny okres pamietam

    listopad 2021 - 216k / 331k
    grudzien 2021 - 238k / 322k
    styczen 2022 - 512k / 377k !!!
    Luty 2022 - 480k / 303k

    I tu by trzeba odszukac, jakie byly ilosc zaszczepionych i
    niezaszczepionych w tych miesiacach.

    Bo tak akurat u nas sie to zbieglo z pol roku od akcji masowych
    szczepien, ale tez z pandemią omikrona, wiec latwo mozna mylne wnioski
    wyciagnac.
    A w marcu juz 149k/75k ... ciekawe czy 3 dawka pomaga.

    P.S. a w tweetach MZ pojawia sie kolejna pozycja - zakazenia powtorne.
    Widac ta naturalna odpornosc nie jest dluga.

    Albo "nigdy nie chroniła przed zachorowaniem", plus omikron,
    plus powszechnosc testow - i mamy wyniki jakie mamy.

    Szczepionka/ozdrowienstwo chroni przed cięzką postacią (troche),
    ale nie chroni przed zakażeniem, nie chroni przed roznoszeniem wirusa,
    choc moze skraca czas choroby/roznoszenia.

    J.