  • 21. Data: 2020-12-07 01:54:07
    Temat: Re: No i wygrałem
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-12-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jestem pewny. Przywraca do pracy w XXX na warunkach jak w YYY - tak
    > będzie precyzyjniej;) Po prostu wstawiałem XXX w każdą nazwę, ale nie
    > znaczy to że powód nazywa się jak pracodawca;)

    Przywraca z jakimś dniem? :)

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2020-12-07 06:09:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przywraca z jakimś dniem? :)

    Nie. Jest termin 7 dni od powiadomienia strony na zgłoszenie gotowości
    do podjęcia pracy.

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2020-12-07 21:17:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.12.2020 o 22:23, Animka pisze:

    > To zależy który sędzia prowadzi sprawę.

    Nawet nie do końca. Sytuacja w której organy państwa świadomie, z
    premedytacją i systemowo łamią prawo jest zaprzeczeniem praworządności.
    Nawet jeśli potem ktoś wygrał w sądzie to nie zmienia to sytuacji, że
    państwo takie nie jest praworządne.

    Tym bardziej, że państwo zrobiło naprawdę dużo, żeby obywatel sprawy nie
    wygrał. I prawie im się udało. Sytuację uratował dopiero wyrok kasacyjny
    jednego z powodów, gdzie sąd najwyższy stwierdził, że fikołki prawne
    ustawodawcy majacych na celu ominięcie prawa pracy oraz prawa do sądu są
    niedopuszczalne - dosłownie ,,maskarada tego rodzaju, jakkolwiek możliwa
    na etapie stanowienia prawa, w procesie rekonstrukcji normy prawnej
    podlega ocenie i badaniu przy użyciu wszystkich możliwych metod"

    --
    Shrek

  • 24. Data: 2020-12-08 09:42:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 05.12.2020 o 13:40, A. Filip pisze:
> [...]

    >do pracy w XXX na warunkach jak w XXX.
    >- zasądza od XXX 30 złotych zwrotu kosztów apelacji.

    Ale XXX juz nie ma ... na ile nowa agencja jest nastepca prawnym ? :-)

    J.

  • 25. Data: 2020-12-08 09:43:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 05.12.2020 o 14:18, A. Filip pisze:

    >Na 99% będzie kasacja. Nie trzeba do tego ziobry. Pozwany wnosi. Taki
    >ma rozkaz.

    A do czasu wniesienia i rozpatrzenia nie powinien zaczac pensji placic
    ?

    J.

  • 26. Data: 2020-12-08 09:46:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 05.12.2020 o 22:59, Budzik pisze:

    >W przypadku mateki zwolnionej na macierzyńskim należy się 100%
    >wynagrodzenia za cały okres. Powinni wypłacić - zobaczymy czy będą
    >coś koło tego kombinować, choć w sumie nie mają powodów - za hajs
    >podatnika się bawią:P

    Poczekaj troche - bo jak zobacza kwote, to na pewno zglosza kasacje,
    ale moze im jakis termin minie.

    Choc akurat teraz dobre, wirusowe czasy - moze nie maja mocy
    przerobowych :-)

    J.

  • 27. Data: 2020-12-08 09:49:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 07.12.2020 o 01:54, Marcin Debowski pisze:

    >Nie. Jest termin 7 dni od powiadomienia strony na zgłoszenie
    >gotowości do podjęcia pracy.

    Na jeden dzien.
    Bo potem ... opieka nad dzieckiem, kowidowa :-)

    J.

  • 28. Data: 2020-12-08 15:10:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2020 o 09:49, J.F. pisze:

    > Na jeden dzien.
    > Bo potem ... opieka nad dzieckiem, kowidowa :-)

    Otóż nie... Nie to żebym miał opory moralne przed wysaniem kasy z
    państwa - uważam to wręcz za swój obowiązek, ale to normalna kobieta i
    normalnie chce pracować. I wcale się nie dziwie. Miałem okresy
    nicnieróbstwa i wpływa to fatalnie na psychikę - i ni chodzi to o kasę
    czy jej brak. Po prostu. Żeby być szczęśliwym nierobotnym trzeba mieć
    kupę kasy i kupę pomysłów jak się za nią bawić żeby sobie życia nie
    zrujnować - inaczej to albo wegetacja (jak brak kasy) albo kawałek
    szybkiego życia i potem dno (jak jest kasa ale brak rozumu)... To już
    lepiej chodzić do pracy - byle nie takiej co jej nienawidzisz;)

    --
    Shrek

  • 29. Data: 2020-12-08 15:13:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2020 o 09:46, J.F. pisze:

    > Poczekaj troche - bo jak zobacza kwote, to na pewno zglosza kasacje, ale
    > moze im jakis termin minie.

    I tak raczej zgłoszą. Zawsze zgłaszają.

    > Choc akurat teraz dobre, wirusowe czasy - moze nie maja mocy
    > przerobowych :-)

    A to to na innym poziomie - kasację podpisuje dyrektor działu prawnego a
    rąk do roboty potrzebuje kierownik działu robiącego robotę. To się nie
    łączy w żaden sposób:P

    --
    Shrek

  • 30. Data: 2020-12-08 15:14:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.12.2020 o 09:42, J.F. pisze:

    > Ale XXX juz nie ma ... na ile nowa agencja jest nastepca prawnym ? :-)

    Jest konkretnie napisane że przywraca w nowej na warunkach ze starej.
    Nie ma co kombinować - zresztą ona nie jest pierwsza co wygrała.

    --
    Shrek