eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność z umową - terminyNiezgodność z umową - terminy
  • Data: 2004-11-02 15:34:52
    Temat: Niezgodność z umową - terminy
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    Zgłosiłem sprzedawcy niezgodność towaru z umową. Po 2 tygodniach dostałem
    odpowiedź, że autoryzowany serwis stwierdził, że coś jest nie tak, sprowadzają
    części i będą naprawiać. O możliwości odbioru sprzętu mają mnie powiadomić
    oddzielnym pismem.
    Ponieważ nie znalazłem w ustawie dokładnych wytycznych co do terminów ile mam
    czekać na efekty?

    Czy jest jakiś termin po, którym mogę uznać, że naprawa nie została dokonana i
    zarządać zwrotu pieniędzy? Czy wręcz przeciwnie - moga to naprawiać do końca
    moich dni :-)

    Jak postąpić w przypadku kiedy uznam, że wada powodująca niezgodność nie
    została w pełni usunięta? Odebrać sprzęt i zaraz zgłosić niezgodność? Czy od
    razu wbić noż w stół i rządać zwrotu pieniędzy?

    Pozdrawiam
    Konrad

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1