  • 11. Data: 2008-10-10 23:09:09
    Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa. Wymiana a zwrot pieniedzy.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 10.10.2008 mvoicem <m...@g...com> napisał/a:
> [...]

    W kółko nie - ze 3-4 razy. Potem przjmuje się, że mamy do czynienia z
    nadmierną uciążliwością i można próbować odstąpić od umowy.

    > Nie wiem gdzie tu niedogodnośc.

    A umawiałeś się ze sprzedawcą, że normalnie użytkowane buty będą się
    rozlatywać co miesiąc?

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2008-10-11 12:25:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > nadmierną uciążliwością i można próbować odstąpić od umowy.

    > A umawiałeś się ze sprzedawcą, że normalnie użytkowane buty będą się

    Nie, nie umawiałem się. Ale też nie umawiałem się że przez kilka lat będa mi
    bezpłatnie utrzymywać obuwie w nienagannym stanie :).

    p. m.

  • 13. Data: 2008-10-11 15:00:42
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    mvoicem napisał(a):

    > Nie, nie umawiałem się. Ale też nie umawiałem się że przez kilka lat
    > będa mi bezpłatnie utrzymywać obuwie w nienagannym stanie :).

    No, nie wiem, jeśli weźmiesz pod uwagę ustawę o szczególnych warunkach
    sprzedaży konsumenckiej, to może wyjść, że się jednak umawiałeś:-)
    Chyba, że ja coś źle zrozumiałam z art.10. tej ustawy.

    --
    pozdrawiam
    Justyna; reklamacja butów to śliska sprawa...