  • 1. Data: 2005-03-07 07:56:22
    Temat: Niezapłacona grzywna...
    Od: Burczymucha <b...@p...onet.pl>

    Na wstepie niebęde owijał w bawełne od pewnego czasu miałem do
    zapłacenia grzymne, ale jak to bywa u nas w domu sie nieprzelewa i
    rozlozylem ja na raty. Zapłaciłem jedną z rat a na kolejne naprawde
    neibyło pieniędzy i teraz mi przyszło wezwanie do sądu w tej sprawie i
    teraz mam pytanie czy istnieje możliwość ponownego rozłożenia na raty
    gdyż sytuacja moja sie poprawiła i dopiero co zaczołem nową prace i będe
    miał warunki, aby spłacać w ratach??

    Pozdrawiam Bartek

  • 2. Data: 2005-03-07 12:45:57
    Temat: Re: Niezapłacona grzywna...
    Od: "Neko" <miler@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "Burczymucha" <b...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    > istnieje możliwość ponownego rozłożenia na raty gdyż sytuacja moja sie
    > poprawiła i dopiero co zaczołem nową prace i będe miał warunki, aby

    Zasada jest prosta. Rozmawiac, a nie unikac. Jesli trafisz
    na normalnego sedziego/sedzine da sie wszystko uzgodnic.

    Byle rozmawiac, slac pisma, byc potulnym
    i najwazniejsze: WYKAZYWAC WOLE !

    Neko