eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuwzględniona relkamacja usługi telekomunikacyjnej przez operatora sieci GSM › Nieuwzględniona relkamacja usługi telekomunikacyjnej przez operatora sieci GSM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.c
    om!postnews.google.com!e23g2000prf.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Kubek Bartosz <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nieuwzględniona relkamacja usługi telekomunikacyjnej przez operatora sieci
    GSM
    Date: Sun, 16 Mar 2008 11:31:42 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 39
    Message-ID: <1...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.148.123
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1205692302 3916 127.0.0.1 (16 Mar 2008 18:31:42 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 16 Mar 2008 18:31:42 +0000 (UTC)
    Cc: k...@g...com
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: e23g2000prf.googlegroups.com; posting-host=81.219.148.123;
    posting-account=NzJlkgoAAABhAxy2n_rhQB9cEwT1shOq
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.12)
    Gecko/20080201 Firefox/2.0.0.12,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:522386
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Szukam porady, co mogę więcej zrobić by przekonać operatora GSM "XY",
    do uwzględnienia mojej reklamacji.

    Probelm po którce jest taki:
    * callcenter z "XY" zadzoniło do mnie z ofertą usługi "Z". Miałą ona
    kosztować 10zł brutto na cały rok!. Zgodziłem się. Nie zostałem jednak
    poinformowany o regulaminie promocji lub o miejscu jego dostępności,
    ani o to czy AKCEPTUJĘ jego terść.
    * po 4 miesiącach obudziłem się że "XY" nalicza mi kwotę 10zł co
    miesiąc - złożyłem reklamację, że zostałem błędnie poinformowany o
    warunkach promocji, i roszczę o zwrot kasy.
    * w odpowiedzi dostałęm że rozmowa w której się zgadzam na ofertę jest
    nie osiągalna (nienagrana). Dodatkowo że regulamin był ogólnie
    dostępny i mogłęm sie z nim zapoznać
    * złożyłem drugą reklamację, że oferta która jest dla mnie aktywna,
    została uruchomiona wbrew mojej woli, ponieważ wola była by, gdyby
    zaistniał fakt że zgadzam się z regulaminem promocji- a tego nie było
    (powołałem się na to licząc że może ten fakt coś dla nich znaczy)
    * otrzymałem kolejny raz informację że ich stanowisko jest nie
    zmienne.

    Ja rozumię nadal że należy mi się zwrot. W interesie "XY" jest by mieć
    dokument (w dowolnej formie) który potwierdza to że zgodziłem się na
    tę usługę. Zostałem wrobiony, a "XY" nie czuje się zobowiązany do
    przestrzegania zasad. Co mogę więcej zrobić?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1