  • 11. Data: 2005-03-08 19:05:50
    Temat: Re: Nieuczciiwy sprzedawca w Stanach (Ebay)
    Od: "Rafal M" <W...@p...gazeta3.4pl>

    Użytkownik "Łukasz Stuglik" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d0k6ed$ruc$1@inews.gazeta.pl...
    > pozdr. ukasz

    Zobacz moze jeszcze alt.pl.ebay

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 12. Data: 2005-03-08 19:06:29
    Od: "Rafal M" <W...@p...gazeta3.4pl>

    news:d0ik0s$p5v$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > I co dalej?

    Moze podejma jakies dzialania, nie szkodzi sprobowac :) A mysle ze dla 500$
    nawet warto :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 13. Data: 2005-03-08 19:46:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal M" <W...@p...gazeta3.4pl>
    napisał w wiadomości news:d0ksvh$ltl$1@inews.gazeta.pl...

    > Moze podejma jakies dzialania, nie szkodzi sprobowac :) A mysle ze dla
    500$
    > nawet warto :)

    Może i warto zaryzykować. Zawiadomienie tu w Polsce może i długo będzie
    szło, ale ma tę gwarancję, że w kiedyś tam dotrze w odpowiednie ręce.

  • 14. Data: 2005-03-09 06:11:42
    Od: Łukasz Stuglik <u...@p...onet.pl>

    Rafal M napisał(a):

    > Zobacz moze jeszcze alt.pl.ebay

    o tego nie znalem... dzieki...

    pozdr. ukasz

  • 15. Data: 2005-03-10 22:57:47
    Od: " Daria" <m...@g...pl>

    Łukasz Stuglik <u...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Czy mozna jakos rozwiazac sprawe ze sprzedawca ktory pomimo otrzymania
    > kasy nie chce wyslac towaru...?? Cala sprawa dotyczy kupna towaru w
    > serwisie aukcyjnym Ebay(niestety Ebay pomimo naswietlenia celej sytuacji
    > ma wszystko w dupie)
    >
    > Wszelakie propozycje beda mile widziane. Sprawa biega o 500$...
    >

    > pozdr. ukasz

    moze jednak wyslali tyko przesylka gdzies sie zawieruszyla ale dojdzie. Ja
    czesto wysylam paczki i pakiety i czasem cos sie zawieruszy nawet na dwa
    miesiace ale zawsze dojdzie. Nie wierze zeby wzieli pieniadze i wprost ci
    mowili, ze nie wysla towaru. Kaz sobie przefaksowac dowod wyslania. Moze
    masz problem z angielskim jezykiem i poprostu nie rozumiesz co mowia