  • 11. Data: 2007-08-20 11:13:25
    Temat: Re: Nietypowy problem z ojcem
    Od: "Krzysiek M." <b...@m...internetdsl.pl>

    Użytkownik "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl> napisał w wiadomości
    news:fabs5v$m65$1@inews.gazeta.pl...

    > Chyba nie będziesz zgłaszał interwencji w KGP w Warszawie.

    Gdzie napisałem o KGP w Warszawie ?

    >Gdzie widziałeś policjanta jadącego na interwencję i będącego w wieku
    >emerytalnym ?

    Są tacy :(

    > To nie najlepiej, ale zawsze się zgłasza dyżurnemu miejskiej lub
    > powiatowej komendy policji, ale to zależy od miejsca zamieszkania.

    Dokładnie o to mi chodziło :) Wyobraź sobie że sa jeszcze posterunki i
    komisariaty :)

    > zgłaszanie w Komendzie wojewódzkiej policji

    Gdzie napisąłem coś takiego ?

    --
    Krzysiek M.

  • 12. Data: 2007-08-20 22:37:42
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl>

    Użytkownik "Krzysiek M." <b...@m...internetdsl.pl> napisał
    > Gdzie napisałem o KGP w Warszawie ?

    Konkretnie nie pisałeś o KGP ale tylko tam są jeszcze policjanci pamiętający
    czasy milicji.:)

    > Gdzie widziałeś policjanta jadącego na interwencję i będącego w wieku
    > emerytalnym ?
    > Są tacy :(

    W plutonie interwencyjnym ?? niemożliwe, w moim mieście na interwencje
    jeżdżą policjanci w wieku do 30 lat ( tak na oko, nie pytałem ich o wiek)

    > Wyobraź sobie że sa jeszcze posterunki i komisariaty :)

    Wyobrażam sobie, ale w posterunkach są tylko dzielnicowi i nie przyjmują tam
    zgłoszeń interwencji, a jak jest komisariat, to jest i dyżurny, który
    przyjmuje zgłoszenia interwencji. Wysyła tam policjantów interwencyjnych i z
    KMP lub KPP dyżurny nie wyśle swoich ludzi, lecz powiadomi dyżurnego
    komisariatu.

    > zgłaszanie w Komendzie wojewódzkiej policji
    > Gdzie napisąłem coś takiego ?
    Napisałeś "A najlepiej zgłaszać w komendzie miejsckiej/powiatowej - jest tam
    więcej ludzi i większa szansa, że będą wiedzieć jak do Ciebie podjeść ".
    Odpisałem, że tylko w komendzie miejskiej lub powiatowej, ale nie ze względu
    na ilość ludzi, ale na to, że tylko tam prowadzi się dochodzenia. A w KWP
    jest więcej ludzi.
    Pozdrawiam ZiPi

  • 13. Data: 2007-08-21 08:38:11
    Od: "Krzysiek M." <b...@m...internetdsl.pl>

    > Wyobrażam sobie, ale w posterunkach są tylko dzielnicowi i nie przyjmują
    > tam
    > zgłoszeń interwencji,

    Czyli rozumiem, ze jak podejdziesz na posterune to odeślą Cię z kwitkiem

    >a jak jest komisariat, to jest i dyżurny, który przyjmuje zgłoszenia
    >interwencji. Wysyła tam policjantów interwencyjnych i z KMP lub KPP dyżurny
    >nie wyśle swoich ludzi, lecz powiadomi dyżurnego komisariatu.

    Czy aby na pewno każde takie zgłoszenie kończy się inetrwencją ???????

    --
    Krzysiek M.