  • 11. Data: 2007-06-23 06:22:51
    Temat: Re: Nietypowa umowa najmu
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2007-06-22, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> wrote in message
    .waw.pl...

    > A nie prościej napisać umowę na czas nieokreślony i zawrzeć klauzulę, że
    > żadna ze stron nie może wypowiedzieć umowy w okresie 12 miesięcy?

    No można, tylko nie wiem, czy wtedy jakiś przepis KC nie będzie z tym
    sprzeczny i zastrzeżenie, że przez 12 miesięcy nie można nie będzie
    miało mocy prawnej.

    > Tak.

    A wcześniej dostałam odpowiedź, że niekoniecznie, że jeśli umowa najmu
    nie jest zawierana notarialnie, to i pełnomocnictwo nie musi być
    notarialne. Czekam na głos rozstrzygający:)

    Renata