  • 1. Data: 2005-12-15 16:46:26
    Temat: Nietypowa sprawa
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Mam pytanie,
    10 lat temu dałem komuś na przechowanie kominek z zastrzeżeniem ze kiedyś
    bede go chciał z powrotem. W tej chwili ta osoba poinformowała mnie, że
    przechowywała ten kominek u swojego ojca a on sprzedał ogródek działkowy
    wraz z kominkiem.
    W jaki sposób mogę wyegzekwowac kominek albo równowartośc kominka ,
    najbardziej mi zależy na kominku.

  • 2. Data: 2005-12-15 18:45:06
    Temat: Re: Nietypowa sprawa
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Alicja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wraz z kominkiem.
    > W jaki sposób mogę wyegzekwowac kominek albo równowartośc kominka ,

    Powiedzieć tej osobie, żeby zwróciła Ci równowartość kominka, albo kupiła
    taki sam.

  • 3. Data: 2005-12-15 22:56:00
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Cięzka sprawa, jeżeli ten kominek wchodził w skład czyjegoś gospodarstwa przez ponad
    3 bodajże lata...
    JaC

  • 4. Data: 2005-12-16 05:55:07
    Od: "f_idiechi" <f...@g...pl>

    "Alicja" <a...@w...pl> wrote in news:dns7ev$fkj$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > przechowywała ten kominek u swojego ojca a on sprzedał ogródek działkowy
    > wraz z kominkiem.

    Kiede ojciec sprzedal gospodarstwo z kominkiem ?
    Czy nabywca wiedzial o tym ze kominek jest tylko w "przechowaniu"?

    Kwestia zasiedzenia rzeczy ruchomej ...
    Jesli nie jest to jakis szczegolnie cenny kominek, to odradzam droge
    sadowa, najlepiej sie poprostu "dogadac".

  • 5. Data: 2005-12-16 06:34:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    666 napisał(a):
    > Cięzka sprawa, jeżeli ten kominek wchodził w skład czyjegoś gospodarstwa przez
    ponad 3 bodajże lata...

    I co z tego?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 6. Data: 2005-12-16 11:25:46
    Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl>

    Alicja <a...@w...pl> napisał(a):
    ^^^^^^^
    > Mam pytanie,
    > 10 lat temu dałem komuś
    ^^^^^^
    Alice Cooper?

    NMSP,

    --
    JoP

  • 7. Data: 2005-12-16 17:03:41
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    > Cięzka sprawa, jeżeli ten kominek wchodził w skład czyjegoś gospodarstwa
    > przez ponad 3 bodajże lata...

    A co, wtedy nie może tego powiedzieć? Nie myl pojęć, nie rozważałem kwestii
    prawnych a tylko negocjacje z "przechowującym", bo szans na ewentualne
    wygranie sporu w sądzie praktycznie nie ma, zwłaszcza że z opisu można
    przypuszczać że ni było formy pisemnej na potwierdzenie dokonania tej
    czynności.