    From: "Sarna" <m...@b...gnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nietypowa sprawa
    Date: Thu, 10 Oct 2002 14:43:22 +0100

    Witam ,
    Nie wiem od czego zaczac,zeby najkrocej to opisac...
    Moze to ma jakis zwiazek z nowym prawem spoldzielczym,przynajmniej tak mi
    powiedziano...
    Po pierwsze nie jestem w tej chwili u siebie(czyli w Polsce) ,dlatego chce
    sie dowiedziec najpierw na odleglosc,jakie mam szanse ....
    Ok,zaczynam....Jakies 7 lat temu zakupilam mieszkanie wlasnosciowe od
    spoldzielni na terenie Gdanska.Nowe budownictwo.Duzo pracy na
    poczatku,poprawek,usterek ze strony budowlanej..itd..
    Spoldzielnia w ramach poprawek zobowiazala sie wykonac wiele uslug i bylo
    tez wiele kompromisow...tak np.zostala zburzona sciana miedzy kuchnia a
    pokojem .W wymiku takiego rozwiazania zostal usuniety jeden grzejnik,ktory
    okazal sie wtedy zbedny..na grzejnikach sa podzielniki ciepla...W zwiazku z
    usunieciem jednego kaloryfera w kuchni,zostal zdemontowany rowniez jedem
    podzielnik.(zaznaczam,ze usluge ta wykonywala ekipa spoldzielcza.)..wszystko
    bylo w porzadku przez kilka lat,az do tego roku...Tym razem naliczono mi
    niewiarygodna kwote do zaplacenia ...na pytanie skad sie tyle
    wzielo,odpowiedzieli,ze wyliczyli z tego nieobecnego grzejnika srednia
    ,pomnozona jeszcze przez trzy,bo takie nowe prawo..czy cos w tym
    rodzaju..Jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie,ale nie moge sie z tym
    pogodzic,co chyba jest zrozumiale...Jak do tej pory o wszystkim dowiadywalam
    sie na odleglosc.Ktos z rodziny w tej sprawie rozmawial ze
    spoldzielnia.Wyglada na to,ze nie obedzie sie bez mojej obecnosci
    tam,dlatego zanim sie tam wybiore chce sie jakos przygotowac do
    zapowiadajacej sie walki chyba...Jestem przygotowana na poswiecenie danej
    kwoty na prawnika,jesli zajdzie taka potrzeba aniezli spoldzielni,ktora
    wyjatkowo bezczelnie traktuje swoich czlonkow.Jesli ktos bylby w stanie cos
    doradzic ewent.podjac sie tej walki(prawniczej)uprzejmie prosze o kontakt
    Kazde inne sugestie mile widziane.
    pozdr,

    mfoster