  • 1. Data: 2005-11-21 21:18:09
    Temat: Niedotrzymanie warunkow umowy
    Od: "saintos" <s...@w...pl>

    Witajcie.

    "(...)W przypadku niedotrzymania przez Abonenta jednego z warunkow..bla
    bla..., Abonent zobowiazuje sie do zaplaty oplaty specjalnej za
    niedotrzymania warunkow umowy w wysokosci XXXXX PLN(...)"

    Powyzsze zapewne kazdy z Was zna np z tresci umowy operatora sieci
    komorkowej. Moje pytanie brzmi, czy jest mozliwe aby dopisac do umowy zdanie
    (punkt), ktore zobowiazuje operatora do takowej zaplaty w przypadku
    niedotrzymania warunkow z jego strony? Zapytam inaczej, czy jesli zarzadam
    zmiany tresci umowy to czy operator powinien to zmienic czy po prostu moze
    mi wprost powiedziec "sie nie podoba to idzie do innego"???
    Dzwonilem na infolinie ale troche sie operatorka nie orientowala i
    generalnie wystawila oczy...

    Pozdrawiam
    S.

    PS.jak wiadomo powszechnie umowy kupna np. samochodow sa na niekorzysc
    kupujacego... i jego kieszeni.....
    --
    .. mail: www.mail2me.z.pl