  • 21. Data: 2018-07-24 13:25:05
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 24 Jul 2018 13:20:24 +0200, Kviat napisał(a):

    > Czyli nie można napisać posta/artykułu np. o ministrze środowiska, który
    > wizytuje jakiś las, podając jego imię i nazwisko, bo to przetwarzanie
    > jego danych osobowych?

    Przecie to jest:
    - podżeganie do naruszenia nietykalności cielesnej funkcjonariusza (222
    kk),
    - wywierania wpływu na czynności organu państwowego poprzez groźbę karalną
    (224 kk),
    - znieważenia funkcjonariusza publicznego poprzez pomówienie go o działanie
    sprzeczne z prawem (226 kk).
    - w grę wchodzi jeszcze pomówienie

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

  • 22. Data: 2018-07-24 13:30:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-24 o 13:25, Olin pisze:

> [...]
    > (224 kk),
    > - znieważenia funkcjonariusza publicznego poprzez pomówienie go o działanie

    Szkoda, że nie ma kary za zbytnie teoretyzowanie (czyli pierdolenie) na
    grupach :)

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2018-07-24 13:50:51
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Szkoda, że nie ma kary za zbytnie teoretyzowanie (czyli pierdolenie)
    > na grupach :)

    Jak rozumiem (z "doniesień" na grupie) policjanci pod Sejmem opisani
    przez Szczerbę mieli nie mieć "rozporządzeniem wymaganych"
    identyfikatorów. Ja na miejscu totalnie nieskutecznej opozycji
    zrobiłbym z tego zarzut dla policjanta kierującego akcją
    (_na początek_). Ziobrotura raczej+ to "przeciągnie i spuści" ale
    odwołanie na tą decyzję do sądu _może_ to cofnąć.

    _W razie czego_ będzie na PR że Szczerba miał słuszne intencje tylko wybrał
    "nie najlepszą" ścieżkę w przypadku "miękkiego" odcinania się od Szczerby.

    --
    A. Filip

  • 24. Data: 2018-07-24 14:20:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 24 Jul 2018 13:30:03 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Szkoda, że nie ma kary za zbytnie teoretyzowanie (czyli pierdolenie) na
    > grupach :)

    Najpierw przywrócą normalność w sądach, a potem wezmą się za pierdółki.
    Któregoś dnia przyjdzie tu jakiś Kuchciński i wyłączy mikrofon.

  • 25. Data: 2018-07-24 14:26:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 24 Jul 2018 13:50:51 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Jak rozumiem (z "doniesień" na grupie) policjanci pod Sejmem opisani
    > przez Szczerbę mieli nie mieć "rozporządzeniem wymaganych"
    > identyfikatorów.

    "Czterech uczestników protestu zostało zatrzymanych, dwóch zostało
    pobitych, jeden został odwieziony do szpitala. Na nagraniach widać, że
    policjanci urządzali polowania na ludzi - wyjaśnia Bierzyński - zwartym
    klinem wbijając się w tłum, by wyłowić osobę, która była celem ataku. Ta
    ostentacyjna przemoc spotęgowała napięcie, i faktycznie sprowokowała
    manifestantów do kolejnych okrzyków i utarczek. ,,Jestem przekonany, że ze
    strony policji było to działanie celowe. Dowodzący akcją dostali rozkazy,
    by maksymalnie antagonizować protestujących ludzi" - pisze Bierzyński.
    ,,Ostatecznym celem jest znowu zdobycie pretekstu, ale już dla wprowadzenia
    represji na szeroką skalę"."

    https://koduj24.pl/autorytarne-praktyki-pod-sejmem-w
    ladza-prowokowala-tlum-celowo/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

  • 26. Data: 2018-07-24 14:27:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-24 o 14:20, Olin pisze:

    > Najpierw przywrócą normalność w sądach,

    Dobrze by było. Do dziś mi zgrzyta orzeczenie TK w sprawie mojego OFE.

    > a potem wezmą się za pierdółki.
    > Któregoś dnia przyjdzie tu jakiś Kuchciński i wyłączy mikrofon.

    Do usenetu się nie dokopią :)

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2018-07-24 14:59:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-07-18 o 13:20, Kviat pisze:

    > Policjant jest funkcjonariuszem publicznym. Jego wizerunek i dane
    > zostały podane w związku z pełnieniem przez niego obowiązków. Nie stał
    > tam sobie prywatnie.
    >
    > Czyli nie można napisać posta/artykułu np. o ministrze środowiska, który
    > wizytuje jakiś las, podając jego imię i nazwisko, bo to przetwarzanie
    > jego danych osobowych?

    inister - z założenia - jest osobą powszechnie znaną. Policjant nie.

  • 28. Data: 2018-07-24 15:05:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-07-18 o 12:26, Olin pisze:

    > Kiedy zaczniecie ścigać za szeptankę i niemerdanie ogonem przed Prezesem?

    Jak Sejm uchwali taką ustawę i się uprawomocni. Czepiacie się naruszenia
    przez PiS trójpodziału włazy, a nie potraficie pojąć, że Policja jest
    organem wykonawczym i nie do policjantów należy jego stanowienie.
    Zresztą PiS tez tego nie ogarnął odbierając uprawnienia emerytalne, ale
    to osobna sprawa.

    > Nie pytam nawet o szacunek dla Pana Posła Szczerby, gdyż "szacunek dla
    > Parlamentu wynika po prostu z szacunku dla Polski."

    Ależ ja nadal mam dla niego szacunek. Oczekuję, zez szacunkiem zostanie
    osądzony.

  • 29. Data: 2018-07-24 16:19:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Najwyraźniej, aby zrobić policjantowi q-q.

    Uwaga, uwaga przetwarzam. Ministrem spraw wewnętrznych i administracji
    jest Joachim Brudziński. Co z tego wynika?

    Co jeszcze utajnimy? Nazwiska posłów, urzędników, burmistrzów,
    strażników miejskich? W imię czego - chorych urojeń?

    Shrek.

  • 30. Data: 2018-07-24 16:29:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > (art. 212) ale pewnie policjant nie będzie chciał się sądzić i
    > prokurator musiały to objąć ściganiem z urzędu, a poza tym chyba 226 kk

    Masz szansę się wybić na dobrej zmianie. Takich organów im trzeba!

    W zasadzie nalezy dodać, że nie dopowiada tylko za trzęsienie ziemi,
    gradobicie i koklusz!

    Shrek