  • 1. Data: 2004-08-21 10:20:56
    Temat: Nie wywiązanie się z wyroku...
    Od: "..:: Meniu ::.." <m...@w...pl>

    Witam grupowiczow
    Mam nastepujace pytanie: dostalem egzemplaz "wyroku nakazowego" jako osoba
    poszkodowana. Osoba ktora wg. tego wyroku ma "obowiazek naprawienia szkody
    przez wplacenie kwoty ...." nie wywiazuje sie z tego. Napisane jest tam
    takze ze musi ona to zrobic w przeciagu jednego miesiaca od prawomocnosci
    wyroku. Ponizej jest pieczatka ze wyrok jest prawomocny i wykonany dnia 13
    kwietnia 2004 a jeszcze nizej podpisal sie sedzia z data 21 lipiec 2004
    (wyrok otrzymalem 24 lipca), kiedy mija termin prawomocnosci i co to wogole
    oznacza, gdzie moge sie zglosic jesli szkoda (wplacone pieniadze) nie
    zostala naprawiona? Bardzo prosze o jakies wskazowki, co powinienem dalej
    robic?

    Pozdrawiam serdecznie
    Meniu

  • 2. Data: 2004-08-21 10:47:45
    Temat: Re: Nie wywiązanie się z wyroku...
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "..:: Meniu ::.."

> [...]
    > takze ze musi ona to zrobic w przeciagu jednego miesiaca od prawomocnosci
    > wyroku. Ponizej jest pieczatka ze wyrok jest prawomocny i wykonany

    Nie wykonany tylko wykonalny.
    To oznacza, że nadaje się do egzekucji. Na tym odpisie powinna być klauzula
    wykonalności (pieczątka z dużym tekstem i podpisem sędziego).

    Co dalej zrobić ?
    Iść z tym do komornika.
    ---
    Pzdr.