  • 1. Data: 2008-03-11 14:47:47
    Temat: Nie wiem czy działają u mnie związki zawodowe :(
    Od: Wiola <s...@g...com>

    Witam

    Problem jak w tytule. Proszę o rozwianie wątpliwości:

    Pracodawca zatrudnia 112 pracowników z czego 4 osoby należą do
    związków zawodowych (3 - Związek Nauczycielstwa Polskiego, 1 -
    Solidarność).
    Poczytałam ustawę o zz - z art. 25(1) ust.1 wnioskuję że żaden z
    tych związków nie ma uprawnień zakładowej org. związkowej. Nie
    otrzymujemy też od ww. związków informacji o której mowa w art. 25 (1)
    ust.2.

    Czy to oznacza że nie działają u nas związki zawodowe i nie mam
    obowiązku np. konsultacji przy wprowadzaniu regulaminu pracy?
    Nie jestem pewna swojego wniosku zwłaszcza, że znalazłam opinię wg
    ktorej nalezy konsultować regulamin także wówczas, kiedy tylko jeden
    pracownik jest członkiem zz.