  • 11. Data: 2019-06-25 18:43:59
    Temat: Re: Nie tylko komuna [Wojskowy zamach stanu Maj 1926]
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 25.06.2019 o 18:23, J.F. pisze:
    > Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Zawsze mozna zmienic standardy :)
    >
    > Albo poczekac do zatarcia.

    pokazałem, że Adi jako prawomocnie skazany wcale nie był demokratycznie
    wybrany, tak jest jak prawomocnie skazany bandyta przejmuje władzę, to
    nie jest demokracja

    --
    I love love

  • 12. Data: 2019-06-25 18:50:15
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Zawsze mozna zmienic standardy :)
    >
    > Albo poczekac do zatarcia.
    >
    > J.

    Zawsze można wystawić do wyborów marionetkę.

    --
    A. Filip

  • 13. Data: 2019-06-26 08:56:31
    Od: ń <...@...n>

    Np. Wałęsę?
    A nie był skazany?

    -----

  • 14. Data: 2019-06-26 12:17:48
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2019 o 18:43 u2 <u...@o...pl> pisze:

    pl...

    > pokazałem, że Adi jako prawomocnie skazany wcale nie był demokratycznie
    > wybrany, tak jest jak prawomocnie skazany bandyta przejmuje władzę, to
    > nie jest demokracja

    Zdrobnienie Adolfa to Dodek.
    Dbajcie o polszczyznę, póki jeszcze jej używacie!

    --
    Trefniś

  • 15. Data: 2019-06-26 13:07:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >pokazałem, że Adi jako prawomocnie skazany wcale nie był
    >demokratycznie wybrany, tak jest jak prawomocnie skazany bandyta
    >przejmuje władzę, to nie jest demokracja

    Zaraz zaraz.
    -czy owczesne niemieckie przepisy mialy takie wykluczenie ?

    -no i co z tego, ze skazany, skoro suweren go chce ?

    -a wiec ... czy to demokratyczne zakazywac wybierac nawet tych
    prawomocnie skazanych ?

    -szczegolnie, ze prawomocnie nie znaczy uczciwie

    -czy to nie u nas poslowie debatowali czy tego nie wyłaczyc ... bo
    prawomocnie skazanym mozna być i za pomówienie ...

    J.

  • 16. Data: 2019-06-26 16:58:16
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.06.2019 o 12:17, Trefniś pisze:

    > Zdrobnienie Adolfa to Dodek.
    > Dbajcie o polszczyznę, póki jeszcze jej używacie!

    Dodek to Adolf Dymsza, a Hitler to Adi, takie zdrobnienie było używane w
    jego młodości, zwłaszcza jak mieszkał w jednym pokoju z niejakim Rudim w
    Wien:)

    --
    I love love

  • 17. Data: 2019-06-26 17:01:25
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.06.2019 o 13:07, J.F. pisze:

    > Zaraz zaraz.
    > -czy owczesne niemieckie przepisy mialy takie wykluczenie ?

    jak nie miały to nie spełniały obecnych demokratycznych standardów:)

    btw jak bandyta rządzi to wprowadza bandyckie rządy, vide sąsiednia
    kacapia, która zabiła 96 Polaków pod Smoleńskiem, a teraz kombinuje z
    hansami jak znowu podzielić Bolandę między sobą, czyli iwany i hanse to
    typowi bandyci wprowadzający swoje bandyckie rządy:)

    --
    I love love

  • 18. Data: 2019-06-26 17:27:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >jak nie miały to nie spełniały obecnych demokratycznych standardów:)

    >btw jak bandyta rządzi to wprowadza bandyckie rządy, vide sąsiednia
    >kacapia, która zabiła 96 Polaków pod Smoleńskiem, a teraz kombinuje z

    A przeciez niedawno linkowalem o Witosie, ktory tez zostal prawomocnie
    skazany.
    Przez ... innego bandyte ? Ale akurat niekaranego.

  • 19. Data: 2019-06-26 18:31:25
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.06.2019 o 17:27, J.F. pisze:
    > A przeciez niedawno linkowalem o Witosie, ktory tez zostal prawomocnie
    > skazany.
    > Przez ... innego bandyte ? Ale akurat niekaranego.

    mieszasz wątki, ja piszę o bandytach, którzy rządzą kacapią i robią
    geszefty z hansami, to nie może się dobrze skonćzyć, pamiętaj, że ciebie
    ostrzegałem:)

    --
    I love love