    From: "Oremiusz" <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nie przedłuzenie umowy-ważne.
    Date: Tue, 16 Dec 2003 01:34:28 +0100

    Witam wszystkich! Jestem tu nowy, więc może temat był juz nieraz
    wałkowany. Mimo to zapytam. Mianowicie obecnie pracuje na umowe o prace,
    która obowiązuje do 31 grudnia 2003 roku. Nie wiem czy mi ja przedłużą,
    podpisze nowa umowę, czy też bedzie to już koniec. Chciałbym zapytać sie, do
    kiedy pracodwaca ma obowiązek poinformowania pracownika o przedłużeniu, lub
    tez nie przedłużeniu, nie podpisaniu nowej umowy? Do kiedy, przed
    zakończeniem umowy o prace, pracodawca ma obowiązek poinformować o swojej
    decyzji?