  • 1. Data: 2004-12-27 16:53:17
    Temat: Nie potrzebny prawnik cywilista ale tez w Warszawie ;-)
    Od: "olaf" <w...@g...pl>

    mam pytanie - jest mandat za zle parkowanie
    wystawiony w tej samej godzinie i minucie
    co wydruk z parkomatu ... i tu i tu widnieje
    16:45 jako godzina wystawienia - po dojsciu
    do samochodu slupek z radoscia informuje mnie,
    ze on wlasnie wystawil wezwanie ... na moje
    wyjasnienie mowi, ze po lewej za kioskiem
    jest drugi parkomat ktory jest blizej niz ten
    po prawej (w rzeczy samej moze i jest ale
    byl niewidoczny z miejsca mojego parkowania).

    trzy pytanka - czy istnieje szansa wyreklamowania
    takiego mandatu wydanego w tej samej minucie co
    bilet parkingowy ... jesli tak to na co sie powolac
    w pismie ...

    czy jest tak ze istnieje obowiazek skorzystania
    z parkomatu, ktory jest blizej ... (tu ta sama
    ulica choc kawalek dalej) ...

    czy oni maja jakis luz w takich sytuacjach - jesli
    ja mu pokazuje bilet z tej samej godziny to moze
    jeszcze anulowac czy tez nie ... chodzi mi o to czy
    to byla zwykla zlosliwosc, ze kazal mi jezdzic
    na chmielną do ZDM-u ?

    czy na tej chmielnej są duże kolejki i czy wbrew
    temu co jest w blankiecie mozna nie stawic sie osobiscie
    ale wyslac inna osobe ze wzgledu na prace w tych
    godzinach ?

    dzieki za info
    olaf

    begin 666 smile.gif
    M1TE&.#EA#P`/`)$!`````+^_O___`````"'Y! $```$`+ `````/``\```(N
    MC V9QY$"X6(@6GGJO0!)+3RA$XDA:&Y6JGXMIX$K%G,8^2EE]G:4?&
    ID%+Y#
    #`0`[
    `
    end

  • 2. Data: 2004-12-27 21:15:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "olaf" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli odmówisz im dobrowolnej zapłaty, to będą musieli z tym iść do sądu.
    Nie sądzę, by jakikolwiek sąd przyznał im racje w takiej sytuacji.

  • 3. Data: 2004-12-29 19:30:57
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Użytkownik "olaf" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeśli odmówisz im dobrowolnej zapłaty, to będą musieli z tym iść do sądu.
    > Nie sądzę, by jakikolwiek sąd przyznał im racje w takiej sytuacji.

    A sytuacja według "ich" wyglądała tak, że widząc wypisywaczy wezwań pobiegł
    do parkomatu.Zaaaaa póóóóźno;)

    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2004-12-29 22:29:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A sytuacja według "ich" wyglądała tak, że widząc wypisywaczy wezwań
    pobiegł
    > do parkomatu.Zaaaaa póóóóźno;)

    To wówczas na wezwaniu była by nieco wcześniejsza godzina. po za tym w
    prawie cywilnym istnieje coś takiego, jak domniemanie dobrej wiary. No bo
    tak naprawdę, to nie ma silnych i musisz samochód na chwilę zostawić, by ten
    bloczek kupić. Ich tłumaczenie nie obroni się w żadnym sądzie. niech
    dowiodą, że poszedł, bo ich widział, a nie z własnej inicjatywy. Masz jakiś
    pomysł na taki dowód?