  • 1. Data: 2004-05-23 12:48:27
    Temat: izolacja jednej osoby przed drugą
    Od: "Rafał" <r...@c...gda.pl>

    Moja dziewczyna ma problem.. jej były chłopak notorycznie ją prześladuje,
    inwigiluje jej komputer, męczy psychicznie, nie ma dowodów na żadne wykroczenie
    z jego strony, zwyczajnie się z nią kontaktuje, jednak ją strasznie to wykańcza
    psychicznie, czy jest jkaś możliwośc, by zabronić jednej osobie kontaktu z
    drugą, by ten facet miał zakaz wszelkiego kontaktu z moją dziewczyną???
    z góry dziękuję za odpowiedź..

  • 2. Data: 2004-05-23 18:21:20
    Temat: Re: izolacja jednej osoby przed drugą
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@c...gda.pl> napisał w wiadomości

    Skoro nie popełnia żadnego czynu zabronionego, to raczej mu nic nie
    zrobisz. Z tym, że napisałeś m.in, że inwigiluje jej komputer. No to
    raczej nie należy do czynów obojętnych prawu karnemu. Są na to jakieś
    dowody?

  • 3. Data: 2004-05-24 12:15:04
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Pewnie, że nie - zamieniła mięśniaka na intelektualistę ;-))
    JaC