  • Data: 2007-06-15 16:59:21
    Temat: Nauczyciel, wyplata
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Nauczyciel, umowa o prace na czas nieokreslony, licencjat. W czerwcu stal
    sie magistrem. Dyplom otrzyma w lipcu.
    Chce miec 'magisterska' wyplate juz od lipca, ewentualnie od sierpnia, lecz
    z wyrownaniem za lipiec. Natomiast szkola oraz ZEO twierdzi ze za lipiec
    dostanie 'licencjacką'.

    Paragrafy:
    Karta Nauczyciela:
    Art. 39. 1. [...] Zmiana wysokości wynagrodzenia z innych przyczyn [to taka
    wlasnie przyczyna] następuje z pierwszym dniem najbliższego miesiąca
    kalendarzowego[...].

    Rozporzadzenie MEN w sprawie szczegolowych kwalifikacji [...] nauczycieli:
    § 3. Kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w gimnazjach posiada
    osoba, która:
    [...] która legitymuje się dyplomem ukończenia, studiów magisterskich na
    kierunku zgodnym lub zbliżonym z nauczanym przedmiotem

    Czyli:
    Do stwierdzenia nowych kwalifikacji potrzebny jest dyplom. Uaktualnienie
    wyplaty nastepuje od najblizszego miesiaca.
    Co w sytuacji gdy w lipcu przynosze dyplom, na ktorym widnieje, ze od 10
    czerwca jestem magistrem? Wiadomo, ze za sierpien mam juz nową wyplate, czy
    moge sie jednak domagac nowej wyplaty juz za lipiec, skoro dyplom stwierdza,
    że moje kwlifikacji zmienily sie na mgr juz w czerwcu?

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia