  • 1. Data: 2019-12-21 22:45:01
    Temat: Nasza Rzeczpospolita sprawiedliwa :-(
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/krystyna-j
    akubiak-historia-kariery-w-policji-i-walka-o-emerytu
    re/jz8vlpg

    Czyta się z zapartym tchem. Polecam.

    Końcówka artykułu:

    W liście zaadresowanym do ministra Mariusza Błaszczaka, Krystyna
    Jakubiak napisała: ,,Panie Ministrze, zawsze pracowałam na tzw. pierwszej
    linii, w grupach realizujących zatrzymania bardzo niebezpiecznych
    przestępców z największych zorganizowanych grup przestępczych w naszym
    kraju.

    Pracowałam w bardzo trudnych warunkach - także nocą, przy nieregularnym
    odżywianiu się, w kontakcie z toksycznymi substancjami w postaci środków
    odurzających, psychotropowych, co niewątpliwie miało wpływ na aktualny
    stan mojego zdrowia. Każdego dnia w mojej pracy miałam obawy o życie
    moje i mojej rodziny. Pracę wykonywałam kosztem moich dzieci.

    Dziś jestem po przebytej chorobie nowotworowej piersi oraz w trakcie
    leczenia z powodu nowotworu trzustki. Gros mojej emerytury przeznaczam
    na leki, specjalną dietę, dodatkowe badania i prywatne konsultacje.
    Oczekuję aktualnie na kolejną drugą operację nowotworu trzustki z
    niewiadomym rokowaniem".

    Ministra Błaszczaka poprosiła o zmianę decyzji. Odpowiedź nigdy nie
    przyszła. Ani za jej życia, ani później.

    --
    animka