  • 1. Data: 2019-12-20 16:09:52
    Temat: Z dniem 31 grudnia 2019 forumprawnicze.info zakonczy swoja działalnosc
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z dniem 31 grudnia 2019 roku portal forumprawnicze.info zakończy swoją działalność:
    https://forumprawnicze.info/page/index.html
    Jak można zarchiwizować zawartość strony z podstronami?
    https://forumprawnicze.info/
    Sporo ciekawej treści:
    https://forumprawnicze.info/files/
    https://forumprawnicze.info/blogs/

  • 2. Data: 2019-12-20 16:16:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.12.2019 o 16:09, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > działalność:
    > https://forumprawnicze.info/page/index.html
    > Jak można zarchiwizować zawartość strony z podstronami?

    Są odpowiednie programy do tego - również darmowe. Podajesz, jak głęboko.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2019-12-20 16:42:58
    Od: m...@g...com

    KOmus to przeszkadzalo? ;)

  • 4. Data: 2019-12-20 17:00:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.12.2019 o 16:42, m...@g...com pisze:
    > KOmus to przeszkadzalo? ;)

    Pewnie mało kto o nim słyszał. Ja się dowiedziałem z postu o zamknięciu.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2019-12-21 02:36:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wałęsa się chwali, że przeczytał w życiu dwie książki: Pismo Święte i swoją własną;-)

    -----