  • 51. Data: 2005-08-24 23:11:08
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:deiqqq$b77$1@news.onet.pl...

> [...]
    > "praktyką" trudno ocenić, czy dziewczyna na fotce ma 18 lat, czy 14.
    > Dokumenty dołączone do zdjęć zapewniają, że ma 18 lub nawet i 19,
    ale
    > rozsądek podpowiada, że wcale nie wygląda na dorosłą. A czasem
    autorzy
    > zdjęć nawet specjalnie stylizują dziewczyny na młodsze, niż w
    > rzeczywistości są. I nie chodzi mi tu np. o wygląd twarzy, choć to
    też
    > :)) Widziałem już setki tysięcy różnych zdjęć i nadal nie potrafię
    > czasami tego odróżnić, więc jak ma to zrobić osoba, która porno

    Co więcej, jeśli nawet podejrzewa, to jak ma to sprawdzić? Doktor S.
    wiedział ile lat mają osoby na fotkach, bo je znał.

  • 52. Data: 2005-08-24 23:49:56
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 24 Aug 2005 23:58:27 +0200,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> screamed:

    Chodzi Ci o oczy? (-;

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 01:49:40 user up 10714 days, 13:44, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I do not fear computers. I fear the lack of them. -- Isaac Asimov

  • 53. Data: 2005-08-25 08:09:48
    Od: mcl <m...@p...onet.pl>

    > Nikt go nie kara za samo wejście. Przeszukali mu przecież mieszkanie i
    > znaleźli następne fotki.

    Jak mieszkasz np. w bloku to przeszukanie jest
    juz kara sama w sobie...

    --
    pozdrawiam
    mcl

    m...@p...onet.pl

  • 54. Data: 2005-08-25 08:23:22
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisali:

    > Chwilowo z tego co pisze nie został skazany, więc nie wiemy, czy jest
    > winien pedofilii. Window's to taki wynalazek, że zawsze na dysk zrzuca
    > zawartość przeglądanych stron.

    Taaa... samo sie zrobilo. Mi sie jakos nic takiego nie sciaga.
    Nie zawsze, mozna wylaczyc. Poza tym mozna zidetyfikowac co jest jako
    temp, a co zostalo sciagniete swiadomie.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 55. Data: 2005-08-25 09:20:10
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No faktycznie. Ale co to tak naprawdę zmienia? Czy nazwiesz pedofilem
    > 17-to latka, który pocałował się z 14-to latką?

    absolutnie, nie nazwe nawet 25 letniego faceta, nawet jezeli "ofiara"
    bedzie miala 13 lat, chyba ze ma jakis niedorozwoj umyslowy.

    P.

  • 56. Data: 2005-08-25 11:16:45
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    scream wrote:
> [...]
    > :)) Widziałem już setki tysięcy różnych zdjęć i nadal nie potrafię
    > czasami tego odróżnić, więc jak ma to zrobić osoba, która porno ogląda

    Właśnie - rozsądek podpowiada. Ale to nie tylko kwestia rozsądku. Jeśli
    jakiś facet, okazjonalnie, wchodzi na stronę erotyczną i widzi tam
    zdjęcie, na którym jest dziewczyna (dziewczynka?) bez biustu, bez bioder
    i wystylizowana na dziecko, to normalny facet raczej nie tego szuka na
    takich stronach. Co mu przyjdzie z wyjaśnień, że ona ma nawet 18 lat,
    skoro wygląda na 12 i nie ma w niej nic, z punktu widzenia normalnego
    faceta, interesującego erotycznie. Normalny facet przerzuca zatem swoją
    uwagę na zdjęcia dorosłych kobiet. A pedofil zagłębia się właśnie w
    tamten aspekt, aż w końcu znajdzie sobie nawet zdjęcia 5-latek.
    Czyli tu nie chodzi nawet o ocenę rozumową. Po prostu normalnego faceta
    zdjęcia osób wyglądających na 12 lat nie kręcą.

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 57. Data: 2005-08-25 11:34:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Normalny facet przerzuca zatem swoją uwagę na zdjęcia dorosłych kobiet. A
    > pedofil zagłębia się właśnie w tamten aspekt, aż w końcu znajdzie sobie
    > nawet zdjęcia 5-latek.

    http://www.teenfolder.com/topanga/sexyteen/index.htm
    l (uwaga link do strony
    erotycznej, niezainteresowanych oraz nieletnich prosi sie o nie klikanie
    :-)

    ile bys jej przypisala lat? Mnie kreci odrazu uprzedzam, nie czuje sie przy
    tym pedofilem i zapewniam Cie ze ta sama osoba w roznych galeriach wygalda
    raz na 13 lat raz na 18 lat.

    P.

  • 58. Data: 2005-08-25 11:34:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur M. Piwko wrote:

    > Chodzi Ci o oczy? (-;

    Powiedzmy ;-P

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 59. Data: 2005-08-25 11:35:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Taaa... samo sie zrobilo. Mi sie jakos nic takiego nie sciaga.
    > Nie zawsze, mozna wylaczyc. Poza tym mozna zidetyfikowac co jest jako
    > temp, a co zostalo sciagniete swiadomie.

    Nie przy trojanach.

    Poza tym czy jesteś w stanie zidentyfikować coś, co zostało ściągnięte
    świadomie i świadomie ukryte wśród plików tymczasowych?

  • 60. Data: 2005-08-25 11:39:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marta Wieszczycka wrote:

> [...]
    > zdjęcie, na którym jest dziewczyna (dziewczynka?) bez biustu, bez bioder
    > i wystylizowana na dziecko, to normalny facet raczej nie tego szuka na

    Może lubi lolitki.... To nie jest nielegalne.

    I ani ty, ani inny moherowy berecik nie będzie dytkował, co jest 'normą'
    oraz czego 'się nie robi'.

    > takich stronach. Co mu przyjdzie z wyjaśnień, że ona ma nawet 18 lat,
    > skoro wygląda na 12 i nie ma w niej nic, z punktu widzenia normalnego
    > faceta, interesującego erotycznie. Normalny facet przerzuca zatem swoją

    To, że coś takiego nie jest nielegalne i innym (a zwłaszcza moherowym
    berecikom) wara od jego upodobań. Kapewu?

    > uwagę na zdjęcia dorosłych kobiet. A pedofil zagłębia się właśnie w
    > tamten aspekt, aż w końcu znajdzie sobie nawet zdjęcia 5-latek.

    Jaaaaaaaaaasne. A potem zacznie się podniecać zdjęciami embrionów,
    zboczeniec jeden.

    > Czyli tu nie chodzi nawet o ocenę rozumową. Po prostu normalnego faceta
    > zdjęcia osób wyglądających na 12 lat nie kręcą.

    A normalni ludzie nie robią za moherowe bereciki.