  • 121. Data: 2005-08-26 23:51:13
    Temat: Re: Narozrabiałem dość mocno [ot]
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndgultk.sf7.pipene-news@beast.tu.kielce.pl..
    .

    > Nie stawiałbym równości między algorytmem RARa z resztą, jest dużo
    > lepszy.

    Cóż z tego, skoro w sieci są powszechnie dostępne "łamacze"?

  • 122. Data: 2005-08-27 10:01:47
    Od: scream <n...@p...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Cóż z tego, skoro w sieci są powszechnie dostępne "łamacze"?

    ...które działają na podstawie brute-force albo używają słownika :)
    Spróbuj znaleźć słownik w którym będzie hasło np.
    "agjjgfgnbvwq65bgt355ccd13!#"":EqAAA" :)) Wiesz ile czasu zajmie
    złamanie takiego hasła?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 123. Data: 2005-08-27 11:09:23
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    scream wrote:

    > Spróbuj znaleźć słownik w którym będzie hasło np.
    > "agjjgfgnbvwq65bgt355ccd13!#"":EqAAA" :)) Wiesz ile czasu zajmie
    > złamanie takiego hasła?

    tyle, ile tobie nauczenie sie go na pamiec :)

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r

  • 124. Data: 2005-08-27 11:17:02
    Od: scream <n...@p...pl>

    mariposa doux napisał(a):
    > tyle, ile tobie nauczenie sie go na pamiec :)

    raczej pare miesięcy :)

  • 125. Data: 2005-08-27 11:25:08
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    scream <depht2$4dk$1@news.onet.pl> Saturday 27 of August 2005 13:17

    > raczej pare miesięcy :)

    Złamanie hasła
    agjjgfgnbvwq65bgt355ccd13!#"":EqAAA
    na dobrym, linuxowym dysku kryptograficznym, zajmie około...
    więcej niż wynosi wiek Wszechświata.

    Złamanie dobrego (losowego) 15 znakowego hasła zajmie kilka naście lat
    zakładając wymianę komputerów łamiących na coraz nowsze przez ten czas i
    posiadanie do dyspozycji kilkuset komputerów.

    --
    Rafał Maj

  • 126. Data: 2005-08-27 12:03:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <l...@r...com>, Raf256 wrote:
> [...]
    > Złamanie hasła
    > agjjgfgnbvwq65bgt355ccd13!#"":EqAAA
    > na dobrym, linuxowym dysku kryptograficznym, zajmie około...

    Zastosuj algorytm łamania w oparciu o losowy dobór hasła. Masz niezerowe
    prawdopodobieństwo, że trafisz za pierwszym razem :)

    --
    Marcin

  • 127. Data: 2005-08-27 12:39:12
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Marcin Debowski wrote:

    > Zastosuj algorytm łamania w oparciu o losowy dobór hasła. Masz niezerowe
    > prawdopodobieństwo, że trafisz za pierwszym razem :)

    Heh :) No dobra, a teraz pytanie - haslo, 15 znakow (3 wyrazy bez pl
    liter) zaszyfrowany blowfishem plik, dlugosc klucza 448 bity - da sie
    odszyfrowac? :> i na kiedy :)

  • 128. Data: 2005-08-27 15:03:30
    Od: poreba <d...@p...com>

    mariposa doux <m...@g...pl> niebacznie popelnil

    > Heh :) No dobra, a teraz pytanie - haslo, 15 znakow (3 wyrazy
    > bez pl liter) zaszyfrowany blowfishem plik, dlugosc klucza 448
    > bity - da sie odszyfrowac? :> i na kiedy :)
    Mnie tam z nauk kryptografii to jeszcze zostało, że oprócz pytań
    jak, kiedy istotne jest jeszcze pytanie ZA ILE i CO
    (jakie informacje)?
    Inaczej jest w przypadku maila do kumpla,
    inaczej w przypadku dysku z kompów DoD.

    --
    pozdro
    poreba

  • 129. Data: 2005-08-27 15:03:30
    Od: poreba <d...@p...com>

    Raf256 <s...@r...com.invalid> niebacznie popelnil

    > na dobrym, linuxowym dysku kryptograficznym, zajmie około...
    A ile zajmie na linuksowym?
    Na takim nie kupionym w Peweksie, z matroksopodobną kartą graficzną,
    z adminem zażerającym się lodami z Horteksu?
    NMSP

    --
    pozdro
    poreba

  • 130. Data: 2005-08-27 15:18:38
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    poreba wrote:

    > Mnie tam z nauk kryptografii to jeszcze zostało, że oprócz pytań
    > jak, kiedy istotne jest jeszcze pytanie ZA ILE i CO
    > (jakie informacje)?
    cena nie gra roli (no ale powiedzmy, zmeisccmy sie w typowym budzecie
    policji do zwalczania przestepczosci komputerowej) a dane sa ultra
    wazne, ma byc zapewniony dostep do wszystkiego w 10GB obszarze

    > Inaczej jest w przypadku maila do kumpla,
    > inaczej w przypadku dysku z kompów DoD.

    Co to DoD ?

    Pozdr

    PS. Gdzie sie mozna doksztalcic z kryptografii? :)