  • 211. Data: 2011-04-10 18:47:23
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-10 20:18, Firankowy potwór pisze:
    > Rachmistrz wchodzi do domu Fritza, ten odpowiada na pytania o sobie,
    > nagle rachmistrz sprawdza że w tym domu zameldowana jest też córka, pyta
    > o nią, Fritz zaczyna się denerwować...

    Nic nie sprawdza. Ma ją na liście do spisania.

    --
    animka

  • 212. Data: 2011-04-10 18:52:22
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 08.04.2011 21:05, Firankowy potwór wrote:
    > Już to widzę, jak się w parku umawiają, czy pod budką z piwem. Ten
    > smartfon HTC niejednego opryszka by skusił.

    Te smartfony polskich sędziów są warte. Do tego dość silnie
    zabezpieczone. Nie warto.

    mi

  • 213. Data: 2011-04-10 19:01:52
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 10.04.2011 20:18, Firankowy potwór wrote:
    > Rachmistrz wchodzi do domu Fritza, ten odpowiada na pytania o sobie,
    > nagle rachmistrz sprawdza że w tym domu zameldowana jest też córka, pyta
    > o nią, Fritz zaczyna się denerwować...

    Ponosi Cię wyobraźnia i idealistyczna naiwność. Rachmistrze mają masę
    ankiet, rozliczani za sztukę i nie w głowie im takie bzdury jak
    zbawianie świata. Już bardziej możesz liczyć na wszystkowiedzące sąsiadki.

  • 214. Data: 2011-04-10 22:27:38
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ankiet, rozliczani za sztukę i nie w głowie im takie bzdury jak
    > zbawianie świata. Już bardziej możesz liczyć na wszystkowiedzące

    Ponosi, a ludziom widać jej brakuje i wszystko co tu napiszę traktują
    jako sceniariusz życia.
    ____M_O_Ż_E____ się tak zdarzyć, nie __M_U_S_I__
    Nie wypełniają tego na papierze jak w 2002, z terminalem będzie im
    szybciej szło, stąd mniejsza liczba rachmistrzów w tegorocznym spisie.

  • 215. Data: 2011-04-10 22:29:38
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    > Te smartfony polskich sędziów są warte. Do tego dość silnie
    > zabezpieczone. Nie warto.

    Ty to wiesz, ja to wiem, ale jakiś tępak może się skusić.
    Inteligentny złodziej się nie pokusi, na pewno IMEI są spisane i
    natychmiast namierzą idiotę, który włożyłby tam swoją kartę SIM, bo
    policja by się przyłożyła. Dodatkowo dostałby karę za dostęp do tajnych
    danych

  • 216. Data: 2011-04-11 09:41:49
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 11.04.2011 00:27, Firankowy potwór wrote:
> [...]
    > Nie wypełniają tego na papierze jak w 2002, z terminalem będzie im
    > szybciej szło, stąd mniejsza liczba rachmistrzów w tegorocznym spisie.

    Ponosi Cię myślenie życzeniowe. Równie dobrze te dzieci, co to będą tu w
    przyszłości a teraz ich nie ma... może uratować listonosz, akwizytor czy
    ksiądz proboszcz po kolędzie.

    mi

  • 217. Data: 2011-04-11 09:44:02
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    > Ponosi Cię myślenie życzeniowe. Równie dobrze te dzieci, co to będą tu
    > w przyszłości a teraz ich nie ma... może uratować listonosz, akwizytor
    > czy ksiądz proboszcz po kolędzie.

    Nie pojąłeś, trudno. Ponosi Cię sceptycyzm. A to o dzieciach co
    napisałeś, to chyba dzięki tym osobom mogą się pojawić ;)))

  • 218. Data: 2011-04-11 12:05:09
    Od: mi <m...@o...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=bGcTsG6zxZs

  • 219. Data: 2011-04-11 12:10:55
    Od: kashmiri <k...@n...ma.nigdzie.com>

    On 05/04/11 09:49, NKAB - wrote:

    > Ja wiem, że u nas na uniwerstytecie z ankiet wynikło,
    > że 70% studentek zarabia na prostytucji.
    > Dane były potrzebne dla określenia planowanych w budźecie państwa
    > stypendiów.

    A który to uniwersytet, jeśli nie tajemnica?

    k.

  • 220. Data: 2011-04-11 13:02:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <k...@n...ma.nigdzie.com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:inur4f$igl$...@n...onet.pl...

    > A który to uniwersytet, jeśli nie tajemnica?

    kul ;)