  • 21. Data: 2005-02-18 15:36:14
    Temat: Re: Narkotyki legalne a za piwo poprawczak?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > grupa pijących blokersów. Lubie porządek i uważam że alkohol jest dla
    > normalnych.

    nie wiem czy wiesz ale wielu z tych blokersow to sa normalni ludzie,
    pomijam "dresiarski" margines.

    > nie chce mi sie szukać. A POLICE powinna jebać ich pałami ile wlezie.
    > Każdy powinien wiedziec że za rozboje itp bedzie wpierdol.

    no co ty nie powiesz, rozumiem ze picie piwa == rozboj?
    masz nawalone koles.

    P.

  • 22. Data: 2005-02-18 15:37:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Popieram (2x dziennie....profilaktycznie...+ oczywiscie za kazdy fakt
    stania
    > i picia alkoholu.).

    Wiesz chociaz co to jest rozboj?
    Napad na tle rabunkowym, jak sie ma do tego picie piwa przed wlasnym
    blokiem, w ciszy, nie
    utrudniajac nikomu zyciia? ??? Oswiec mnie geniuszu.

    P.

  • 23. Data: 2005-02-18 15:39:11
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości

    > I dobrze - pewnie blokers. Może czas by policja wziela sie za tych
    > stójkowych na osiedlach.

    Z takimi poglądami może pan spokojnie u psychiatry starać się o rentę
    inwalidzką.
    Każdy kto stoi na osiedlu jest winny?
    A co na to konstytucja? Czytał pan o tym że każdy jest niewinny, dopóki sąd
    nie uzna winy?
    Konstytucja jest ponad waszymi kodeksami i wewnętrznymi przepisami.

  • 24. Data: 2005-02-18 15:39:47
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Popieram.

    Następny kosmita. Każdy kto stoi na osiedlu w grupie jest bandytą?

  • 25. Data: 2005-02-18 15:40:13
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > No kurwa.... Chwila nieuwagi - założyłem że miał normalnych rodziców.
    > ;)

    I jaki kulturalny

  • 26. Data: 2005-02-18 15:41:41
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Mnie przeszkadza, bo to nie jest miejsce do picia alkoholu.

    Mogli sobie wybrac inne miejsce - fakt, ale pewnie rodzice w domu nie
    pozwalali więc poszli na ławkę jak na festynie w parku się idzie pić piwo.

  • 27. Data: 2005-02-18 15:42:18
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > tym

    > sluchaj, jezeli wyjde sobie przed wlasny blok, dyskrtenie wypije piwko na
    > swiezym powietrzu, nie
    > robiac zadnych szkod, nie spiewajac, nie utrudniajac czycia innym to co Ci
    > przeskzadza?
    > Pieniaczysz dla zasady?

    Po to żeby mieć powód do niszczenia młodych Polaków.

  • 28. Data: 2005-02-18 15:44:14
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > nie chce mi sie szukać. A POLICE powinna jebać ich pałami ile wlezie.

    Takich jak pan powinno się likwidować.

    > Każdy powinien wiedziec że za rozboje itp bedzie wpierdol.

    Oni nie robili rozbojów.

  • 29. Data: 2005-02-18 15:44:51
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > no co ty nie powiesz, rozumiem ze picie piwa == rozboj?
    > masz nawalone koles.

    psychol

  • 30. Data: 2005-02-18 15:45:56
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

> [...]
    > blokiem, w ciszy, nie
    > utrudniajac nikomu zyciia? ??? Oswiec mnie geniuszu.

    Po alkoholu taki czlowiek staje sie pewniejszy siebie i zwiekszaja sie
    potrzeby finansowe chodzby po to zeby kupic nastepna butelke.......nie
    widzisz zwiazku z rozbojem?

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344