eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa w ASO Toyoty › Naprawa w ASO Toyoty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.astercity.n
    et!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Naprawa w ASO Toyoty
    Date: Fri, 24 Oct 2008 16:43:33 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 20
    Message-ID: <gdsmqa$m4r$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: host68.216.146.194.generacja.pl
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1224859274 22683 194.146.216.68 (24 Oct 2008 14:41:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Oct 2008 14:41:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1914
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1914
    X-Antivirus: avast! (VPS 081024-0, 2008-10-24), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:560073
    [ ukryj nagłówki ]

    Oddalem roczne auto do naprawy z OC sprawcy. Okazalo sie ze do wymiany
    poszly drzwi lewe przednie i tylne prawe. I co sie okazuje:

    - w serwisie okazali mi auto ale wymienione drzwi sa uszkodzone (ktos
    nieuwaznie je w serwisie juz po lakierowaniu musial otwierac)

    - drzwi znaczaco odbiegaja faktura od tych wczesniejszych oraz od
    pozostalych elementow (na spodzie nie sa gladkie tylko maja takie wypustki o
    wymierach okolo 3mmx1mm). Inna faktura wystepuje na spodzie calych drzwi
    (tylko tych niby nowych)

    i teraz sie zastanawiam czy jest to podstawa do jakiejs reklamacj ? Czy jest
    jakas norma okreslajaca jak bardzo powierzchnia lakiernicza musi byc gladka
    ? O ile z uszkodzeniem lakieru wiem, ze nie popuszcze to zastanawiam sie co
    zrobic z ta inna powierzchnia.


    Icek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1