eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa sprzetu na gwarancjiNaprawa sprzetu na gwarancji
  • Data: 2005-01-03 11:15:26
    Temat: Naprawa sprzetu na gwarancji
    Od: "blonDIE" <c...@z...reklame.dziekuje.rejestracje.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam wszystkich.

    Czy ktos moze mi odpowiedziec na ponizsze pytania :

    1. Ile wg ustawy serwis ma czasu na naprawe sprzetu objetego gwarancja, czy
    jest to dalej 14 dni roboczych ?

    2. Czy pod pojeciem dni nie roboczych mam uwzgledniac soboty i niedziele +
    ew. swieta panstwowe - czy w sklad takiego okresu licza sie tez dni kiedy
    serwis sam sobie wystawil kartke, ze dzis nie pracuja ?

    3. Jesli odpowiedz na pkt.1 brzmi - 14 dni roboczych - to zapis na swistku z
    serwisu mowiacy o 21 dniach roboczych jest bezprawny i nie obowiazuje mnie ?

    4. Czy jesli chodzi o naprawe modemu majacy mi zapewnic dostep do Inetu,
    drugi raz w przeciagu 3 m-cy stala sie taka sama awaria - czy za trzecim
    razem (bo zapewne to nastapi) moge isc i rzadac zwrotu pieniedzy ? Dodatkowo
    serwis na czas naprawy nie daje modemu zastepczego...


    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    --
    -------------------------------
    blonDIE (one & only) @ work

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1