-
1. Data: 2011-04-18 19:47:31
Temat: Naprawa gwarancyjna telefonu
Od: Axid <a...@w...pl>
Na początku witam wszystkich szanownych Grupowiczów
Jakiś rok temu kupiłem mojej mamie telefon Samsung Avila w sklepie z
telefonami komórkowymi na pasażu w markecie. Specjalnie wybrałem nowy
telefon żeby mieć gwarancję 2 lata. Mogłem wybrać tańszy z gwarancją 3
miesięczną. Po około roku czasu telefon oczywiście się popsuł, więc
wziąłem telefon zapakowałem w oryginalne pudełeczko i z paragonem
zaniosłem do sklepu. Pan przyjął go na naprawę gwarancyjna i po 2 tyg
miałem odebrać już sprawny telefon. Po 2 tygodniach okazuję się że
jednak telefon jest nienaprawiony i sprzedawca zarzuca mi brak karty
gwarancyjnej - oczywiście żadnej karty gwarancyjnej nie dostałem przy
zakupie. Sprzedawca twierdzi że "spróbuje" go oddać na gwarancję na
podstawie jakiejś zbiorowej faktury i że muszę czekać i że nie wiadomo
kiedy będzie to naprawione. Minęło już 14 dni roboczych a telefon dalej
jest nie naprawiony.
I teraz moje pytanko: czy mogę domagać się zwrotu pieniędzy albo
wymiany telefonu na nowy, skoro teoretycznie sprzedawca nie wywiązał się
czasu naprawy gwarancyjnej? Jak mogę "zmusić" sprzedawcę żeby
potraktował mnie poważnie? Są jakieś przepisy regulujące tą kwestię?
Pozdrawiam
-
2. Data: 2011-04-19 12:14:44
Temat: Re: Naprawa gwarancyjna telefonu
Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>
Użytkownik "Axid" <a...@w...pl> napisał :
> (wymoderowano)
Na ilu jeszcze grupach o tym opowiesz?
-
3. Data: 2011-04-19 12:34:15
Temat: Re: Naprawa gwarancyjna telefonu
Od: Axid <a...@w...pl>
Użytkownik Tomek napisał:
>
> Użytkownik "Axid" <a...@w...pl> napisał :
>
>> (wymoderowano)
>
> Na ilu jeszcze grupach o tym opowiesz?
W sumie zapytałem się jeszcze tylko na grupie o telefonach, ale myślałem
że prędzej tutaj się ktoś wypowie na temat.