  • 31. Data: 2013-07-24 18:53:52
    Temat: Re: Naprawa gwarancyjna kto ponosi koszt dostarczenia do serwisu
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-07-24 02:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A pytania nie zrozumiała?

    Tak daleko masz do punktu napraw, że myślisz o zwrocie za bilet autobusowy ?

    --
    animka

  • 32. Data: 2013-07-24 18:57:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-24 18:53, animka pisze:

    > Tak daleko masz do punktu napraw, że myślisz o zwrocie za bilet
    > autobusowy ?

    Napisał, że ma 50km.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2013-07-24 19:19:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tak daleko masz do punktu napraw, że myślisz o zwrocie za bilet
    > autobusowy ?

    To nie byłem ja.
    A jak daleko - jest w pierwszym poście.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 34. Data: 2013-07-24 20:16:24
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-07-24 18:57, Liwiusz pisze:

    > Napisał, że ma 50km.

    Dużo by paliwo do samochodu w obydwie strony kosztowało?

    --
    animka

  • 35. Data: 2013-07-24 20:17:17
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-07-24 19:19, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To nie byłem ja.
    > A jak daleko - jest w pierwszym poście.

    No tak, parę zł na benzynę albo PKS poleci.

    --
    animka

  • 36. Data: 2013-07-24 22:09:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-24 20:16, animka pisze:

    > Dużo by paliwo do samochodu w obydwie strony kosztowało?

    NTG: pl.misc.samochody

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2013-07-25 16:47:51
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisa?(a):

    [...]

    > Jeśli jesteś konsumentem, to zapisy o gwarancji w kc. nie obowiązują.

    Dlaczego?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 38. Data: 2013-07-25 16:49:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kris napisa?(a):

    > Podawałem zaraz na poczatku ale jeszcze raz:
    > http://www.zelmer.pl/centrum-pomocy/warunki-gwarancj

    A co się zepsuło i w jakich okolicznościach?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 39. Data: 2013-07-25 16:52:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 lipca 2013 16:49:40 UTC+2 użytkownik januszek napisał:

    > A co się zepsuło i w jakich okolicznościach?
    Przestał działac. Nie uruchamia się po wciśnięciu włacznika. Pewnie jakas drobnostka
    typu szczotki czy przerwa w przewodzie i sam pewnie bym to naprawił. Ale skoro jest 4
    lata gwarancji to co tam bede się brudził rozkrecaniem

  • 40. Data: 2013-07-25 20:47:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Jul 2013, januszek wrote:

    > Liwiusz napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Dlaczego?

    Dlatego:
    http://prawo.legeo.pl/prawo/ustawa-z-dnia-27-lipca-2
    002-r-o-szczegolnych-warunkach-sprzedazy-konsumencki
    ej-oraz-o-zmianie-kodeksu-cywilnego/rozdzial-1_sprze
    daz-konsumencka/?on=16.05.2011
    +++
    4. Do sprzedaży konsumenckiej nie stosuje się przepisów
    art. 556—581 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. — Kodeks cywilny
    ---

    Łapiesz za KC i sprawdzasz co jest w tych artykułach.

    pzdr, Gotfryd