-
1. Data: 2003-08-11 09:23:31
Temat: Naprawa gwarancyjna 21 dni i co dalej?
Od: "nootropil" <a...@i...pl>
Oddalem plyte glowna do sklepu na naprawe gwarancyjna. W sklepie po
ogledzinach stwierdzili, ze faktycznie plyta jest uszkodzona i wydano mi
potwierdzenie przyjecia reklamacji, jednoczesnie informujac, ze plyte wysla
do serwisu producenta. W tekscie gwarancji widnieje zapis nastepujacej
tresci: "(...)beda usuniete bezplatnie w terminie 14 dni roboczych od daty
uznania zasadnosci reklamacji. Termin ten moze ulec wydluzeniu do 21 dni
roboczych, jesli naprawa bedzie wymagala sprowadzenia czesci zamiennych,
badz wyslania wadliwego podzespolu do specjalistycznych serwisow."
Termin 21 dni roboczych juz minal, a sklep nie odezwal sie do mnie. Co
moge teraz zrobic? Czy moge domagac sie wydania nowego sprzetu? Zwrot
gotowki nie za bardzo jest mi na reke, poniewaz plyta ta, jest teraz drozsza
niz w chwili zakupu. Gwarancja na ten sprzet wynosi 2 lata i jest okreslana
jako gwarancja producenta i zapisana w gwarancji jest jako 24P. Czy to cos
zmienia?
--
nootropil