  • 1. Data: 2003-08-11 09:23:31
    Temat: Naprawa gwarancyjna 21 dni i co dalej?
    Od: "nootropil" <a...@i...pl>

    Oddalem plyte glowna do sklepu na naprawe gwarancyjna. W sklepie po
    ogledzinach stwierdzili, ze faktycznie plyta jest uszkodzona i wydano mi
    potwierdzenie przyjecia reklamacji, jednoczesnie informujac, ze plyte wysla
    do serwisu producenta. W tekscie gwarancji widnieje zapis nastepujacej
    tresci: "(...)beda usuniete bezplatnie w terminie 14 dni roboczych od daty
    uznania zasadnosci reklamacji. Termin ten moze ulec wydluzeniu do 21 dni
    roboczych, jesli naprawa bedzie wymagala sprowadzenia czesci zamiennych,
    badz wyslania wadliwego podzespolu do specjalistycznych serwisow."
    Termin 21 dni roboczych juz minal, a sklep nie odezwal sie do mnie. Co
    moge teraz zrobic? Czy moge domagac sie wydania nowego sprzetu? Zwrot
    gotowki nie za bardzo jest mi na reke, poniewaz plyta ta, jest teraz drozsza
    niz w chwili zakupu. Gwarancja na ten sprzet wynosi 2 lata i jest okreslana
    jako gwarancja producenta i zapisana w gwarancji jest jako 24P. Czy to cos
    zmienia?

    --
    nootropil