    From: "Marek" <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nakazanie powrotu do nazwiska rodowego
    Date: Mon, 2 Sep 2002 15:52:30 +0200

    Czy jest taka możliwość, aby sąd nakazał mi powrót
    do mojego nazwiska rodowego?
    Wiadomo mi jedynie, że mam możliwość powrotu
    do swojego starego nazwiska po rozwodzie - wniosek w USC
    - ale nie mam takiego zamiaru.
    Jednakże prawnik - mocno zaangażownany w spopielenie
    naszego związku - podpowiedział żonie, że jest taka możliwość.
    Ma rację, czy tylko próbuje mnie dodatkowo denerwować?
    Dodam, że przyjąłem przy ślubie nazwisko żony,
    które jest "historyczne".

    Marek