  • 1. Data: 2014-11-03 20:44:34
    Temat: Nakaz z EPU i ew. cofnięcie pozwu przez powoda.
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    Witam,
    jest sobie nakaz z EPU, który dzisiaj wpłynał do delikwenta. Czy, póki się
    on nie uprawomocni, powód może go wycofać ze zrzeczeniem się roszczenia?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 2. Data: 2014-11-04 14:08:30
    Temat: Re: Nakaz z EPU i ew. cofnięcie pozwu przez powoda.
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    IMHO powód zawsze może wycofać, ewentualne pytanie co do kosztów.

    -----

  • 3. Data: 2014-11-04 14:53:47
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź> napisał w wiadomości
    > IMHO powód zawsze może wycofać, ewentualne pytanie co do kosztów.

    Chyba może wycofać tylko częściowo-czyli nie moze zrzec się powództwa?
    Liwiusz? :)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 4. Data: 2014-11-04 15:00:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-04 14:53, wromek pisze:
    > Użytkownik " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź> napisał w wiadomości
    >
    > Chyba może wycofać tylko częściowo-czyli nie moze zrzec się powództwa?
    > Liwiusz? :)

    Zawsze może wycofać ze zrzeczeniem się lub bez zrzeczenia za zgodą
    pozwanego.

    Bez zrzeczenia i bez zgody pozwanego - zależy na jakim etapie jest sprawa.

    A w tym przypadku - po co cofać? Uprawomocni się, to dobrze, będzie
    sprzeciw, to się nie uzupełni papierowych braków i sprawa się umorzy,
    ale nie zamknie się droga do kolejnego pozwania.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2014-11-04 19:58:16
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

> [...]
    > sprzeciw, to się nie uzupełni papierowych braków i sprawa się umorzy,
    > ale nie zamknie się droga do kolejnego pozwania.

    No ale mi właśnie chodzi o to, żeby powód wycofał powództwo ze zrzeczeniem
    się roszczenia ;)
    Taka sytuacja, że kolo wie, że przegra ale nie wie jak to ugryźć i się
    wstępnie dogadaliśmy, że wycofa ze zrzeczeniem ;)
    Ja nie mam aktualnie nakazów nieprawomocnych ale widziałem tam wyszarzoną
    opcję częściowego cofnięcia pozwu.
    Jest jakaś opcja, żeby wycofał (przed uprawomocnieniem) ze zrzeczeniem już
    na etapie EPU?

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 6. Data: 2014-11-04 20:07:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-04 19:58, wromek pisze:

> [...]
    > opcję częściowego cofnięcia pozwu.
    > Jest jakaś opcja, żeby wycofał (przed uprawomocnieniem) ze zrzeczeniem już

    Kombinujesz jak koń pod górę. Jak masz zarzuty, to składaj, a czy on
    wycofa pozew, czy nie, to nie bierz tego pod uwagę. Wycofa, potem cofnie
    pismo, a prawomocność zostanie.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2014-11-04 21:42:44
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Kombinujesz jak koń pod górę. Jak masz zarzuty, to składaj, a czy on
    > wycofa pozew, czy nie, to nie bierz tego pod uwagę. Wycofa, potem cofnie
    > pismo, a prawomocność zostanie.

    Ok, Dzięki ;)