  • 41. Data: 2019-09-13 20:41:33
    Temat: Re: Najmici Greenpeace zostali zatrzymani [brak "francuskich metod" (1985)]
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Nie wydaje mi się, by torpedowanie cywilnego statku przeszło. Procedury
    > są dość dobrze opisane.

    gdzie ?

    --
    I love love

  • 42. Data: 2019-09-13 20:57:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.09.2019 o 20:41, u2 pisze:

    > gdzie ?

    Fajne pytanie. Początek daje KONWENCJA O MORZU PEŁNYM sporządzona w
    Genewie dnia 29 kwietnia 1958 r. Dalej mamy USTAWA z dnia 18 sierpnia
    2011 r. o bezpieczeństwie morskim. No i ponieważ nie widzę innej ustawy,
    to będą miały zastosowanie przepisy o użyciu ŚPBiBP. Torped tam nie ma.

  • 43. Data: 2019-09-13 21:01:46
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > 2011 r. o bezpieczeństwie morskim. No i ponieważ nie widzę innej ustawy,
    > to będą miały zastosowanie przepisy o użyciu ŚPBiBP. Torped tam nie ma.

    podaj konkretne przepisy przeciwko akcjom malowania na statkach, oraz
    przeciwko wtargnięciom na platformy wiertnicze

    --
    I love love

  • 44. Data: 2019-09-13 21:07:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.09.2019 o 21:01, u2 pisze:

    > podaj konkretne przepisy przeciwko akcjom malowania na statkach, oraz
    > przeciwko wtargnięciom na platformy wiertnicze

    A przeciwko zabijaniu indiańskich kobiet? Też jest inna ustawa, niż
    przeciwko białym mężczyznom?

  • 45. Data: 2019-09-13 21:13:01
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > A przeciwko zabijaniu indiańskich kobiet? Też jest inna ustawa, niż
    > przeciwko białym mężczyznom?

    ściemniasz, podajesz nazwy ustaw, których najwyraźniej nie przeczytałeś,
    marsz do kąta, a następnym razem czytaj lektury, które sam polecasz:)

    --
    I love love

  • 46. Data: 2019-09-13 21:20:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.09.2019 o 21:13, u2 pisze:

    > ściemniasz, podajesz nazwy ustaw, których najwyraźniej nie
    > przeczytałeś, marsz do kąta, a następnym razem czytaj lektury, które
    > sam polecasz:)

    Ja ją przeczytałem. To, ze Ty nie nie rozumiesz, że jedna ustawa może
    obejmować więcej przypadków i nikt nie będzie specjalnych ustaw pisał
    pod Twój problem, to już nic na to nie poradzę.

  • 47. Data: 2019-09-13 21:22:54
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Ja ją przeczytałem. To, ze Ty nie nie rozumiesz, że jedna ustawa może
    > obejmować więcej przypadków i nikt nie będzie specjalnych ustaw pisał
    > pod Twój problem, to już nic na to nie poradzę.

    nie potrafisz podać sankcji za niszczenie mienia lub bezprawne
    wtargniecie lub zablokowanie przepływu, cienki jesteś:)))))))))))

    --
    I love love

  • 48. Data: 2019-09-13 21:40:03
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-09-13 o 20:04, A. Filip pisze:

    > Pływa inny statek pod tą samą nazwą. Nazwa tak się Greenpeace spodobała
    > że teraz już trzeci.

    Nie jestem i nie mam zamiaru być biografem grinpis.

    > Postujesz na grupę prawo a taki prosty myk cię
    > przerasta?

    Grupa nie ma znaczenia. I nie przerasta, tylko zwisa jak oni sobie te
    stateczki nazywają.

  • 49. Data: 2019-09-13 21:47:56
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Im nie robi?

    Przy tej wielkości łajbie średnio robi różnicę czy torpedowanie, czy
    ostrzelanie. W zasadzie, to torpeda za droga.

    > Tobie?

    Mnie to absolutnie obojętne jak znikną.

    > Nie neguję, że ochrona jest potrzebna, ale wątpię, by była wyposażona w
    > torpedy. Storpedowanie cywilnego statku, to nawet podczas wojny jest
    > zbrodnia

    Tak się jakoś do tej pory składało, że o tym czy coś jest zbrodnią
    decydowali zwycięzcy.

    > Kojąco na nich zadziała, jak będą musieli zapłacić za swoje wygłupy.

    Mają hojnych sponsorów, to nawet nie poczują.

    > Natomiast ta cała akcja unaoczniła, co by było, jakby zamiast żaglówki
    > tam statek z bombą wpłynął. Port nie jest należycie chroniony.

    Do tego zmierzam. Można sobie do naszego portu wpłynąć nawet atomową
    łodzią podwodną byle miała na burtach napis Greenpeace.

  • 50. Data: 2019-09-13 22:12:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.09.2019 o 21:47, nadir pisze:

    > Przy tej wielkości łajbie średnio robi różnicę czy torpedowanie, czy
    > ostrzelanie. W zasadzie, to torpeda za droga.

    To nawet nie kwestia ceny, co celu użycia. Celem ma być zapobieżenie
    zagrożeniu, a nie zatopienie tego stateczku.

    > Tak się jakoś do tej pory składało, że o tym czy coś jest zbrodnią
    > decydowali zwycięzcy.

    To fakt, tym nie mniej jak chłopaki w Afganistanie na ostrzał
    odpowiedzieli kilkoma granatami moździerzowymi, to sądzono ich chyba 10
    lat. Sądzisz, że jaki los spotkałby załogę naszego okrętu wojennego za
    storpedowanie żaglówki z oszołomami na pokładzie?

    > Mają hojnych sponsorów, to nawet nie poczują.

    Toteż właśnie dlatego może warto, by posiedzieli trochę. Trudniej będzie
    znaleźć kolejnych chętnych do pirackich ekscesów.

    > Do tego zmierzam. Można sobie do naszego portu wpłynąć nawet atomową
    > łodzią podwodną byle miała na burtach napis Greenpeace.

    I to bez wątpienia jest powód do niepokoju.