  • 11. Data: 2007-10-17 16:22:03
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik badzio napisał:
    > Ze co? Twierdzisz ze nagranie wlasnej rozmowy jest wbrew prawu?

    Krystian ma rację - źle przeczytałem pytanie.

    Żeby dalej nie mieszać - oczywiście, że jest zgodne.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 12. Data: 2007-10-17 18:04:21
    Od: Maciej Zagozda <m...@i...pl>

    On 17 Paź, 15:04, "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> wrote:
    > http://www.rpo.gov.pl/index.php?akcja=pokaz_strone&i
    d_strony=2365

    > Krystian

    Dzięki Krystian, to rzeczywiście bardzo ciekawy artykuł i bardzo na
    temat. W moim przypadku jednak to mnie nie dotyczy, nie mogę być
    pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu upublicznienia "nagrania
    fonicznego", jeżeli to hahaha-przestępstwo nie zostało popełnione na
    terytorium RP.

  • 13. Data: 2007-10-18 05:48:09
    Od: Maciej Zagozda <m...@i...pl>

> [...]
    > pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu upublicznienia "nagrania
    > fonicznego", jeżeli to hahaha-przestępstwo nie zostało popełnione na

    Jeżeli ktoś uważa inaczej niż napisałem powyżej, proszę piszcie!
    Ciekawe jedynie że prokuratura kontaktowała się z dostawcą
    internetowym, z którym współpracuję, który hostował wspomniane
    nagranie i nie podzieliła najwyraźniej opinii że miejsce z którego
    materiał jest publikowany ma znaczenie... Popełniono błąd czy ja
    popełniam w swoim myśleniu?

    / Maciej Zagozda